Lierse K. - Oostende [03-02-2024]
- Justhomuch
Re: Lierse K. - Oostende [03-02-2024]
Aan Sow zie je dat die wel kan ballen, enkel verzuipt die gewoon mee...
Moest ik trainer zijn ik zou toch gewoon El Touile en Kireev erop zetten, wat heb je nu nog te verliezen? En spelers met een rotmentaliteit a la Schouterden op de bank.
Wij komen áltijd terug!
Ja wat moet je hier nog van zeggen ?
Er wordt hier door bepaalde mensen week na week veranderd van gedacht over spelers , dus in die trend ga ik niet mee .
Mijn eerlijke opinie is :
GE ga niet de man zijn die dit recht zet ! Doet eigenlijk
Exact hetzelfde als JC .
Schouterden hadden ze al lang met zijn klikken en klakken buiten moeten stampen ! Brengt niks bij , is op retour , driftkikker in de slechte zin .
De tweede helft zag het er allemaal iets beter uit , maar dat kwam ook omdat oostende vooral die voorsprong wou verdedigen .
Als we dan toch een dader voor heel die malaise moeten aanduiden is het idd zoals ik hierboven lees Koen Schockaert .
Dat was de man van het sportieve en de transfers .
We zitten met een allegaartje aan spelers waarvan het heel moeilijk blijkt om een competitieve kern samen te stellen , als je dan nof geconfronteerd word met zieken en blessure´s valt er al helemaal niets van te maken .
Van al wat gisteren gespeeld heeft verdienen er maar een stuk of 5 om te blijven de rest is armoe troef .
Waar ik wel een bestuur verantwoordelijk stel is de staat van het veld ! Het slechtste van vel in Belgie tot onder de amateur reeksen ...
Er wordt hier door bepaalde mensen week na week veranderd van gedacht over spelers , dus in die trend ga ik niet mee .
Mijn eerlijke opinie is :
GE ga niet de man zijn die dit recht zet ! Doet eigenlijk
Exact hetzelfde als JC .
Schouterden hadden ze al lang met zijn klikken en klakken buiten moeten stampen ! Brengt niks bij , is op retour , driftkikker in de slechte zin .
De tweede helft zag het er allemaal iets beter uit , maar dat kwam ook omdat oostende vooral die voorsprong wou verdedigen .
Als we dan toch een dader voor heel die malaise moeten aanduiden is het idd zoals ik hierboven lees Koen Schockaert .
Dat was de man van het sportieve en de transfers .
We zitten met een allegaartje aan spelers waarvan het heel moeilijk blijkt om een competitieve kern samen te stellen , als je dan nof geconfronteerd word met zieken en blessure´s valt er al helemaal niets van te maken .
Van al wat gisteren gespeeld heeft verdienen er maar een stuk of 5 om te blijven de rest is armoe troef .
Waar ik wel een bestuur verantwoordelijk stel is de staat van het veld ! Het slechtste van vel in Belgie tot onder de amateur reeksen ...
Pfffff hier word je ziek van ! Over inzet kon je gisteren niks zeggen was er wel zeker 2 de helft. Maar ja alleen daarmee ga je je niet redden, je kan er wel wat extra punten mee halen. We hebben geen kwaliteit gewoon. Veel spelers hadden kwaliteit vroeger maar door blessures en zo helemaal verdwenen.en dan pirard dat die nog mag fluiten.oke hij was niet bepalend over resultaat, was geen pen maar de fase erna wel. Maar andere beslissingen een ramp. Ik zou onze voorzitter zijn plan b wel eens willen horen wat als we zakken, kans is reeel nu. Maar hij is heel goede zakenman zeker weten maar van voetbalkennis denk ik dat hij weinig kaas heet gegeten. Hij inveteerd alleen in stadion oke dat is nodig ,maar je moet ook weten dat je geen centen in sportieve steekt men geen profvoetbal kan spelen.je haalt schokaert binnen en hij doet transfers die gast heeft veel fouten gemaakt, zomaar transfers gedaan. Jo wou spelsytheem spelen en hij haalt verkeerde spelers, doe dan maar iets als trainer.
Alles op KS steken is not done hij kreeg ook maar beperkte financiële middelen om mee aan de slag te gaan! No money, no glory mensen. Hoeveel is amper het totale budget? Dacht rond de 2,5 miljoen euro begin maar mister KS. Daar blijf je het niet mee redden zo simpel is het. Ken LVT niet wss een toffe mens, goed zakenman maar voor een voetbalclub te leiden... Ik zet hem in het rijtje Duchautelet-Coucke-Maged-Vets destijds en nog een paar zakenlui. Goede zakenlui maar mensen die beter hun pollen afhouden van een voetbalclub. Plan B? Ik denk bij degradatie dat hij het stilaan laat uitdoven en andere plannen heeft op het lisp dan een voetbalclub... Mijn gedacht maar zal er niet ver naast zitten vrees ik net als destijds met de heer Maged.Carlke wrote: ↑Sun Feb 04, 2024 9:34 amPfffff hier word je ziek van ! Over inzet kon je gisteren niks zeggen was er wel zeker 2 de helft. Maar ja alleen daarmee ga je je niet redden, je kan er wel wat extra punten mee halen. We hebben geen kwaliteit gewoon. Veel spelers hadden kwaliteit vroeger maar door blessures en zo helemaal verdwenen.en dan pirard dat die nog mag fluiten.oke hij was niet bepalend over resultaat, was geen pen maar de fase erna wel. Maar andere beslissingen een ramp. Ik zou onze voorzitter zijn plan b wel eens willen horen wat als we zakken, kans is reeel nu. Maar hij is heel goede zakenman zeker weten maar van voetbalkennis denk ik dat hij weinig kaas heet gegeten. Hij inveteerd alleen in stadion oke dat is nodig ,maar je moet ook weten dat je geen centen in sportieve steekt men geen profvoetbal kan spelen.je haalt schokaert binnen en hij doet transfers die gast heeft veel fouten gemaakt, zomaar transfers gedaan. Jo wou spelsytheem spelen en hij haalt verkeerde spelers, doe dan maar iets als trainer.
Emmerechts heeft het niet. Zijn trainerspalmares is ook niet van die aard om veel vertrouwen te schenken. Ik hoop dat het bestuur dat deze week inziet en de sportieve leiding in handen geeft van een vakman. En waarom niet TVI terug polsen - is vrij en kent een deel van de spelers en het huis. En heeft de voorbije jaren wel voldoende resultaten gehaald met een kern die ongeveer even beperkt was dan deze (zeker tweede helft van vorig seizoen).
Maar wat me nog meer tegensteekt is de houding van een paar spelers die toch in staat zouden moeten zijn om de boel te trekken. Schouterden, maar ook onze "kapitein". Welke boodschap geef je als kapitein aan je medespelers als je nog tot op de laatste dag van de transferperiode een transfer probeert te forceren - naar godbetert Kazachstan dan nog. Van Acker is meer een meer een triestige plant geworden die zich te goed voelt voor deze ploeg en dat elke keer op het veld laat merken.
Maar wat me nog meer tegensteekt is de houding van een paar spelers die toch in staat zouden moeten zijn om de boel te trekken. Schouterden, maar ook onze "kapitein". Welke boodschap geef je als kapitein aan je medespelers als je nog tot op de laatste dag van de transferperiode een transfer probeert te forceren - naar godbetert Kazachstan dan nog. Van Acker is meer een meer een triestige plant geworden die zich te goed voelt voor deze ploeg en dat elke keer op het veld laat merken.
Vergelijk de kern eens van vorig seizoen met de huidige, ook na het vertrek van Rocha-Tabekou.. Groot verschil hoor wat kwaliteit betreft. Betreffende VA hij is veruit de beste inkomende transfer sinds de heropstart in 2018 bekijk zijn cijfers maar eens goed, zijn assists, zijn aantal goals tot heden.. Hij verzuipt mee zo simpel is het en de beloftes die LVT en co niet tov hem zijn nagekomen nl voor iedere goede speler die vertrok zou een evenwaardige speler komen dat was ook de reden waarom Thibaut op het lisp zijn contrakt verlengde! De belofte was jaar na jaar zowel op als naast het veld bouwen enz enz en kijk nu...
VA de beste transfer tot nu toe ?
Hier leesde iet zenne .
Trekt van da doelsaldo al de penalty´s al af en je komt maar aan een heel mager resultaat !
Is al weken een schim van zichzelf , is mee de oorzaak dat het niet draait , Tarfi had al weken op den 10 moeten spelen ipv VA .
De eerste keer speler van het seizoen kon ik nog begrijpen , zat mee in de flow met de rest van de ploeg
Pikte zijn goaltje´s mee .
We hebben nu 2 trainers aan de leiding en gene ene speelt onze beste 10 uit . Dat is niet te begrijpen .
Als trainer moet je het ook uit stralen .
Ik ben zelf jaren jeugdcoach geweest waarbij er 1 ploeg zat die me ferm doe denken aan deze ploeg .
De eerste jaren papa coaches gehad en met moeite 2 passen kunnen geven . Dan u u12 bij mij gekomen en de eerste weken op trainen de basis er terug ingepompt en positief gecoachd . Wel de 2 jaren erna telkens een reeks hoger gespeeld dan gedacht .
De moraal zat goed en ik kreeg de neuzen in dezelfde richting .
En dat zie ik GE ook niet uitstralen naast de lijn .
Hier leesde iet zenne .
Trekt van da doelsaldo al de penalty´s al af en je komt maar aan een heel mager resultaat !
Is al weken een schim van zichzelf , is mee de oorzaak dat het niet draait , Tarfi had al weken op den 10 moeten spelen ipv VA .
De eerste keer speler van het seizoen kon ik nog begrijpen , zat mee in de flow met de rest van de ploeg
Pikte zijn goaltje´s mee .
We hebben nu 2 trainers aan de leiding en gene ene speelt onze beste 10 uit . Dat is niet te begrijpen .
Als trainer moet je het ook uit stralen .
Ik ben zelf jaren jeugdcoach geweest waarbij er 1 ploeg zat die me ferm doe denken aan deze ploeg .
De eerste jaren papa coaches gehad en met moeite 2 passen kunnen geven . Dan u u12 bij mij gekomen en de eerste weken op trainen de basis er terug ingepompt en positief gecoachd . Wel de 2 jaren erna telkens een reeks hoger gespeeld dan gedacht .
De moraal zat goed en ik kreeg de neuzen in dezelfde richting .
En dat zie ik GE ook niet uitstralen naast de lijn .
Ten eerste Tarfi is al meer out geweest sinds zijn aankomst op het lisp dan hij lief is! Ten tweede VA sinds zijn aankomst in 2021 tot heden op 71 wedstrijden 24 doelpunten gemaakt gezwegen over de assists..en dit voor een middenvelder! Cijfers liegen nooit! Voor mij en ieder zijn mening veruit de beste transfer die de club realiseerde sinds de heropstart. Dat hij nu een mindere periode doormaakt mag het even? Dit heeft iedere voetballer wel eens in zijn carrière. Er spelen 2 factoren dat het minder is nl de loze beloftes die de big boss deed om hem op het lisp te houden, ten tweede gaat hij mee te onder in een zwalpend elftal waar het achteraan al een gans seizoen kaas met gaten is!!! Ook hier liegen de cijfers niet veruit de zwakste verdediging ik durf zelfs stellen de zwakste sinds de heropstart in 2018!Maar bon nogmaals ieder zijn mening.
misschien vinden de vele tegengoals wel een oorzaak op het middenveld. Van Acker recupereert zo goed als geen enkele bal en laat regelmatig zijn man lopen. Daardoor komt de verdediging tegen een overtal te staan. Als Van Acker vindt dat hij bedrogen werd door de clubleiding, dat hij dan ook zo eerlijk is om zijn aanvoerdersband terug te geven. Van een kapitein mag je verwachten dat hij voorop gaat in de strijd. Elke match opnieuw.
Brebels en de rest al eens zien de blunders enz opstapelen? Van degene die gisteren op het plein stonden die 1B waardig zijn kon je tellen hoor... Sow-VA-Ocansey-VB-Teunkens en we zijn uitgepraat. De rest is Amateurmateriaal.Lipser wrote: ↑Sun Feb 04, 2024 12:07 pmmisschien vinden de vele tegengoals wel een oorzaak op het middenveld. Van Acker recupereert zo goed als geen enkele bal en laat regelmatig zijn man lopen. Daardoor komt de verdediging tegen een overtal te staan. Als Van Acker vindt dat hij bedrogen werd door de clubleiding, dat hij dan ook zo eerlijk is om zijn aanvoerdersband terug te geven. Van een kapitein mag je verwachten dat hij voorop gaat in de strijd. Elke match opnieuw.