Deinze - Lierse K [12-03-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Justhomuch
Re: Deinze - Lierse K [12-03-2021]

Post by Justhomuch » Fri Mar 12, 2021 10:10 pm

Tvi heeft ook al zijn krediet verspeeld bij mij, heeft volgens mij geen vat meer op de groep.
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Fri Mar 12, 2021 11:00 pm

Justhomuch wrote:
Fri Mar 12, 2021 10:10 pm
Tvi heeft ook al zijn krediet verspeeld bij mij, heeft volgens mij geen vat meer op de groep.
Hier volgt ik niet ! Ik vind toch dat we bijna nooit overspeeld worden. We krijgen ook kansen missen er te veel. Krijgen te veel vermijdbare doelpunten binnen. En scheidsrechters ons ook niet goed gezind. Vandaag was het wel heel slecht, hebben nog al wel paar zo een matchen gehad maar niet veel. Ik denk dat andere trainer niet veel meer gaat halen met deze groep. Volgende jaar gaan we hem wel kunnen oordelen als hij wel een betere kern zou krijgen natuurlijk.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Mar 12, 2021 11:11 pm

Justhomuch wrote:
Hmmm Justho nu ben je wel te streng hoor. De mentaliteit is ondanks alles steeds goed gebleven toch ook een stuk verdienste van Tvi. Niet onlogisch dat er mindere matchen tussenzitten vanavond was er zo eentje. Dat Gilis bv op de bank zat vindt ik logisch de kerel komt amper piepen en lijkt wat uitgeblust. Men mag zulke jonge talentvolle spelers niet verbranden. Je kan Tvi maar afrekenen wanneer hij over een volwaardige kern bezit en die echt kan wedijveren met clubs als Seraing-Deinze en of RWDM. Nogmaals de mentaliteit heeft altijd goedgezeten chapeau daarvoor in moeilijke omstandigheden. De kunst is nu koelbloedig te blijven de betere spelers trachten aan boord te houden en doelgerichte versterkingen te plegen! Vraag is heeft men daar de financiële middelen voor. Mocht men in deze reeks mogen blijven zal dat snel geweten zijn... Dan ook geen excuses meer voor het bestuur en trainer. Dinsdag wordt een zeer belangrijke dag benieuwd.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Mar 12, 2021 11:11 pm

Carlke wrote:
Fri Mar 12, 2021 11:00 pm
Justhomuch wrote:
Hier volgt ik niet ! Ik vind toch dat we bijna nooit overspeeld worden. We krijgen ook kansen missen er te veel. Krijgen te veel vermijdbare doelpunten binnen. En scheidsrechters ons ook niet goed gezind. Vandaag was het wel heel slecht, hebben nog al wel paar zo een matchen gehad maar niet veel. Ik denk dat andere trainer niet veel meer gaat halen met deze groep. Volgende jaar gaan we hem wel kunnen oordelen als hij wel een betere kern zou krijgen natuurlijk.
Dikke 2...

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Mar 13, 2021 7:35 am

Ik vond de mentaliteit gisteren slecht, kan er niet aan doen, alsof ze het geen reet kon schelen of ze nu moesten zakken of niet, had verwacht dat ze met het mes tussen de tanden zouden spelen. Heb me ook zwaar geërgerd aan Petrov, vallen en weinig of geen grinta, meer zit daar toch ook niet in he, bestuur graag tegen volgend seizoen 2 nieuwe deftige spitsen en Limbombe als 3e.
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Sat Mar 13, 2021 8:23 am

Justhomuch wrote:
Sat Mar 13, 2021 7:35 am
Ik vond de mentaliteit gisteren slecht, kan er niet aan doen, alsof ze het geen reet kon schelen of ze nu moesten zakken of niet, had verwacht dat ze met het mes tussen de tanden zouden spelen. Heb me ook zwaar geërgerd aan Petrov, vallen en weinig of geen grinta, meer zit daar toch ook niet in he, bestuur graag tegen volgend seizoen 2 nieuwe deftige spitsen en Limbombe als 3e.
Ik deel je mening. Gisteren was het echt slecht. Nu, in 't algemeen blijf ik volledig achter de jongens staan hoor. Ze hebben de afgelopen ~10 matchen wél echt alles gegeven en gisteren stond er zonder Allach (en in het begin zonder Gillis) gewoon écht te weinig voetballende kwaliteit tussen de lijnen. Ook Gillekens z'n rol is na deze weken echt al wel merkbaar. Scheelt toch ook 'n hoop.

Ach, alle ogen op dinsdag? Wie weet kunnen we daarna gewoon puur wat beloften laten debuteren. Ik zou graag zo'n Limbombe wat meer speelminuten zien maken.

Nirvana

Post by Nirvana » Sat Mar 13, 2021 8:37 am

KLSK190630 wrote:
Fri Mar 12, 2021 9:35 pm
Wat denken jullie dat het beste is, zakken en proberen opbouwen in 1ama (waar we sportief toch wel echt thuis horen vrees ik) of in 1b blijven?
Als we de financiële middelen hebben om deze jonge Vlaamse gasten te omringen met enkele ervaren en niet uitgebluste spelers die het klappen van de zweep kennen, zou ik graag in 1B blijven.

Tijd voor het bestuur om versnelling hoger te schakelen zonder de financiële balans te verstoren.

KRKN

Post by KRKN » Sat Mar 13, 2021 8:41 am

Nirvana wrote:
Sat Mar 13, 2021 8:37 am
KLSK190630 wrote:
Wat denken jullie dat het beste is, zakken en proberen opbouwen in 1ama (waar we sportief toch wel echt thuis horen vrees ik) of in 1b blijven?
Als we de financiële middelen hebben om deze jonge Vlaamse gasten te omringen met enkele ervaren en niet uitgebluste spelers die het klappen van de zweep kennen, zou ik graag in 1B blijven.

Tijd voor het bestuur om versnelling hoger te schakelen zonder de financiële balans te verstoren.
Ik geloof niet in sportief opbouwen vanuit 1e amateur. Of althans: ik geloof daar wél in, maar je gaat er niet 'goedkoper' uitkomen. De ploeg waarmee we het seizoen gestart hadden had wel top 4 gespeeld in 1e amateur denk ik. Maar dan heb je nog steeds een véél betere ploeg nodig om in 1B mee te kunnen.

En ik geloof ook niet dat we in 1e amateur opeens voor veel meer volk zouden spelen als het wel goed zou gaan. Nee, in 1B blijven is echt wel een pluspunt. Hoe onverdiend het ook is. Neemt niet weg dat het volgend jaar er wel echt boenk op moet gaan zitten. Maar een supporter is snel te overtuigen.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Sat Mar 13, 2021 8:49 am

KRKN wrote:
Sat Mar 13, 2021 8:41 am
Nirvana wrote:
Sat Mar 13, 2021 8:37 am
KLSK190630 wrote:

Ik geloof niet in sportief opbouwen vanuit 1e amateur. Of althans: ik geloof daar wél in, maar je gaat er niet 'goedkoper' uitkomen. De ploeg waarmee we het seizoen gestart hadden had wel top 4 gespeeld in 1e amateur denk ik. Maar dan heb je nog steeds een véél betere ploeg nodig om in 1B mee te kunnen.

En ik geloof ook niet dat we in 1e amateur opeens voor veel meer volk zouden spelen als het wel goed zou gaan. Nee, in 1B blijven is echt wel een pluspunt. Hoe onverdiend het ook is. Neemt niet weg dat het volgend jaar er wel echt boenk op moet gaan zitten. Maar een supporter is snel te overtuigen.

Ik volg inderdaad wel maar dan gaan ze toch echt serieus moeten investeren in deze kern, en ik vrees dat ze dat niet gaan doen. Nu moet ik wel zeggen dat als we bij deze groep een killer voorin en een ervaren cv à la fredje zetten, we wel veel meer punten halen denk ik. Achja, die laatste matchen zou ik in ieder geval Limbombe, Ben hammou, sagov, manito (?) speelminuten willen zien maken.

Carlke

Post by Carlke » Sat Mar 13, 2021 10:11 am

Justhomuch wrote:
Sat Mar 13, 2021 7:35 am
Oke, gisteren was heel slecht dat zag iedereen wel, maar elke ploeg heeft zo wel eens match ! Wij hebben er ook al zo gehad.als dit elke week zo was zou ik u mening volgen, maar dan denk ik ook wel dat de trainer al lang buiten was gegooid ! Ik hoop dat ze toch extra geld gaan vinden want er moet veel kwaliteit bij komen .

Post Reply