Lierse Kempenzonen - Deinze [29-09-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - Deinze [29-09-2019]
Op de samenvatting leek dat verschil in niveau niet zo, vond ik, maar uiteraard zegt zo'n samenvatting vaak niet alles.
A propos: Hoe was Delorge? Voor herhaling vatbaar om hem daar te zetten?
Best wel ok. Positioneel 10x beter dan Nelissen. Het blijft natuurlijk wel een speler die tegen zijn voet staat. Dat lijkt mij, indien haalbaar, toch één van de prioriteiten in de winter (naast een 10)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
En hoe was onze formatie tout court? En Da Silva en Buyens eruit, viel dat mee?Axassin wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 12:18 pmBest wel ok. Positioneel 10x beter dan Nelissen. Het blijft natuurlijk wel een speler die tegen zijn voet staat. Dat lijkt mij, indien haalbaar, toch één van de prioriteiten in de winter (naast een 10)
Kargbo ziet er ook wel ne stevige gast uit trouwens. Hoe gingen hij en Vermeiren samen?
Peeters zijn contractje loopt af in juni .. iemand wanneer Boulaouali terugkomt? Wordt enorm gemist! En Kuylaars toch twee versterkingen ..Axassin wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 12:39 amPositief; ik zag wel weer een blok en strijdlijst. Ook opmerkelijk dat we bij balverlies nu meer zonedekking gaan spelen. Kindermans is veruit onze meest lichtvoetige speler. Héérlijke goal ook, zijn vader zag dat het goed was.
Negatief; Deinze liet Hannes Smolders aan de bal en terecht. Met een slechte inspeelbal of 9 overdrijf ik niet. Verloor ook veel duels. Toon Janssen stond wat te zwabberen op de rechtsbuiten. Wat het grote volk daaraan vindt, Joost mag het weten. Rausin is op de lijn een heel goede keeper op dit niveau maar is o zo onzeker op hoge ballen, hij pakt er werkelijk geen één klemvast. Verder heb ik ook wat problemen met ons centrale middenveld Maus-Wils. Zet daar aub toch iemand met een verticale inspeelpas.
We hadden vandaag dat tikkeltje geluk wel aan onze zijde, daar waar het vorige weken geregeld ontbrak.
Opvallende gast in de business; Regi van Acker. weet niet wat er van aan is, mar toch op zijn minst opmerkelijk dat die nu opduikt. Ook Eric Van Meir was, ondanks zijn zwak voor onze buren uit Berlaar, toch weer aanwezig.
Ferme sfeerbeelden.
Wat betere resultaten zijn nodig, de supportersaantallen mogen terug wat omhoog. Niet bijster veel volk voor deze topper.
Wat betere resultaten zijn nodig, de supportersaantallen mogen terug wat omhoog. Niet bijster veel volk voor deze topper.
- Justhomuch
Echte supporters haken niet af omdat ff niet meezit Ozzy

Wij komen áltijd terug!
Toch 3000 man lijkt mij niet slecht hadden ook regen voorspeld. Maar ja ik blijf het toch ook nog altijd raar gevoel hebben,janken dat we door waren, nu er alles aan gedaan is om het terug een beetje vroeger te maken komen ze niet massaal af !
- Justhomuch
Ik blijf erbij, zolang je 2 kanten hebt zullen de mensen niet in grotere getalen naar het stadion afzakken.
Wij komen áltijd terug!
-
Maar daar zijn we dan net aan het punt; die "echte supporters " omdat het op het krot lisp is en niet meer, ben je mss een supporter maar ik eigenlijk nog niet,te veel oosterzonen trekken nog in het geheel!Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 5:18 pmEchte supporters haken niet af omdat ff niet meezit Ozzy![]()