Lierse - STVV [30-10-2024]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
XDV1906
Re: Lierse - STVV [30-10-2024]

Post by XDV1906 » Thu Oct 31, 2024 12:37 am

Eigenlijk een slechte match. STVV trad grotendeels aan met een B ploeg en kwam buiten een kans van Boone in minuut 94 nooit echt in de problemen.

Inzet was er weer met hopen, maar gewoon niks lukt. Geen uitgespeelde kans gehad. Passing was slecht, duelkracht ook, geen aanspeelpunt vooraan. Ik denk dat die Japanse verdediger van STVV zeker 50 kopduels heeft gewonnen tegen onze spitsen, ongezien. Voorzetten kwamen niet voorbij de eerste man, corners geraakte amper van de grond,.. swat ge snapt men punt. Het was echt niet goed.

Niet dat STVV veel kansen had. Tot het doelpunt was de match in evenwicht, maar dan tsja.. wat doet Jarno daar? Goal volledig op zijn klak. Het mag duidelijk zijn dat Peersman een (veel) betere keeper is.

Op het einde krijgt STVV uiteraard nog wat kansen door de ruimte die onstaat en daar valt dan nog de 0-2 uit, overdreven resultaat maarja.

We verliezen 3 maal op rij nu en zondag wacht Patro uit. Lastige, sluwe ploeg die Charleroi op een hoopje speelden gisteren. Begin er maar aan.

tompax

Post by tompax » Thu Oct 31, 2024 1:45 am

Omwille van privé eindelijk nu pas nog eens terug op het Lisp geraakt. Geen te hoge verwachtingen qua opkomst, maar enerzijds positief verrast van de opkomst en inzet op den berg, anderzijds viel ik achterover hoe leeg de zittribunes waren. Is dat tegenwoordig standaard? Daartegenover vond ik de supps van STVV wel erg triest qua aantal, maar vooral qua beleving

Boone en Daquin konden bekoren. Voor de rest wel veel inzet gezien maar helaas niet voldoende om iets te betekenen tegen STVV B. Da Costa op rechts leek mij wel nog geen slechte oplossing. Zonder afbreuk te doen vond ik onze aanval vrij jong/onervaren tov een 1A ploeg met De Peuter, Masaki, Sow, ... Ik geloof in die jongens maar zij speelden vorig jaar nog allemaal in 1e amateur of U16. Als Adinany niet meer in gang schiet en Oulare is uitgespeeld zou ik hier in de winter toch echt nog wel iets bij zoeken.
Last edited by tompax on Thu Oct 31, 2024 9:10 am, edited 1 time in total.

KRKN

Post by KRKN » Thu Oct 31, 2024 8:30 am

tompax wrote:
Thu Oct 31, 2024 1:45 am
Boone en Daquin konden bekoren. Voor de rest wel veel inzet gezien maar helaas niet voldoende om iets te betekenen tegen STVV B. Da Costa op rechts leek mij wel nog geen slechte oplossing. Zonder afbreuk te doen vond ik onze aanval was vrij jong/onervaren tov een 1A ploeg met De Peuter, Masaki, Sow, ... Ik geloof in die jongens maar zij speelden vorig jaar nog allemaal in 1e amateur of U16. Als Adinany niet meer in gang schiet en Oulare geen is uitgespeeld zou ik hier in de winter toch echt nog wel iets bij zoeken.
In de winter moet je een RB en spits zoeken, en je lost heel veel problemen op.

M'n voorspelling is helaas uit aan het komen. Als Patro tegenvalt heb je plots 4 verliesmatchen op rij. Het zijn efkes minder toffe weken, maar heb er nog steeds wel vertrouwen in dat het goedkomt.

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Oct 31, 2024 11:06 am

Goedkomen wel maar top zes? Zulte, Patro, Deinze, RWDM, Lommel, La Lou, NXT die ga je nooit kunnen voorbij en jamais ! De kern is veel te smal en dan krijg je nog te maken met belangrijke spelers die een hele tijd buiten strijd zijn... Bovendien heb je geen spits in de rangen of een middenvelder die goed is voor een goal of 10.... Sampers, Adinany vallen door de mand van Dailly weten we het niet krijgt te weinig kansen. En waar zit ene Oulare? Ik blijf erbij wil je echt meedoen moet dat budget op zijn minst verdubbelen maar denk wel dat iedereen dit wel beseft!

Devyd

Post by Devyd » Thu Oct 31, 2024 11:30 am

Meestal reageer ik wat sneller op een wedstrijd , maar vandaag moest ik toch nog eens mijn woorden wikken en wegen , want wil al het positieve van voorgaande weken niet zomaar overboord gooien .

Eerste tegengoal ... tja Jarno scoort daar geen punten , moest altijd wachten , verdedigers zaten er nog kort bij .

Verder merk ik vooral op dat onze trainer van geen hout pijlen weet te maken .
Sow is enkel goed als we hem op de flank kunnen benutten , en niet in de spits

Ik vondt Da Costa nog niet heel slecht op de RB , maar is puzzelen .
Verder veel strijd zonder tot kansen te komen .

Invallers pakken ook hun momenten niet , met gevolg zitten die niet meer als terecht op de bank , en zijn die geen versterking .

Wat me vooral ook opvalt , heb dit helaas vorig seizoen ook al eens opgemerkt dus hoop niet dar hey een voorbode is voor wat nog gaat komen ,

Maar werkelijk elke tweede bal , of een bal die weg schiet van een voet , of zulke zaken , zijn elke keer voor de tegenstander , wij hebben amper tot nooit eens zo een moment waardoor we even uit de verassing kunnen spelen .

Na dit weekend gaan we 4 verlies partijen hebben ,moet ge ni aan twijfelen . Dus hoe we hier gaan bovenop komen is mij een raadsel .

Wij zijn er in ieder geval terug bij , en laat ons hopen dat de bal wel eens voor ons gaat rollen 😉

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Oct 31, 2024 5:54 pm

XDV1906 wrote:
Thu Oct 31, 2024 12:37 am
Eigenlijk een slechte match. STVV trad grotendeels aan met een B ploeg en kwam buiten een kans van Boone in minuut 94 nooit echt in de problemen.

Inzet was er weer met hopen, maar gewoon niks lukt. Geen uitgespeelde kans gehad. Passing was slecht, duelkracht ook, geen aanspeelpunt vooraan. Ik denk dat die Japanse verdediger van STVV zeker 50 kopduels heeft gewonnen tegen onze spitsen, ongezien. Voorzetten kwamen niet voorbij de eerste man, corners geraakte amper van de grond,.. swat ge snapt men punt. Het was echt niet goed.

Niet dat STVV veel kansen had. Tot het doelpunt was de match in evenwicht, maar dan tsja.. wat doet Jarno daar? Goal volledig op zijn klak. Het mag duidelijk zijn dat Peersman een (veel) betere keeper is.

Op het einde krijgt STVV uiteraard nog wat kansen door de ruimte die onstaat en daar valt dan nog de 0-2 uit, overdreven resultaat maarja.

We verliezen 3 maal op rij nu en zondag wacht Patro uit. Lastige, sluwe ploeg die Charleroi op een hoopje speelden gisteren. Begin er maar aan.
2
Wij komen áltijd terug!

Netzer

Post by Netzer » Fri Nov 01, 2024 2:43 pm

Ik denk dat het vrij duidelijk is dat er in de winter nog een spits zal moeten komen.
Wat eigenlijk met Oulare?
Kunnen we hem dan echt niet gebruiken, zeker nu dat Adinany zijn basisplaats kwijt is?
Formerly known as Lisp-boy

Carlke

Post by Carlke » Fri Nov 01, 2024 4:20 pm

Netzer wrote:
Fri Nov 01, 2024 2:43 pm
Ik denk dat het vrij duidelijk is dat er in de winter nog een spits zal moeten komen.
Wat eigenlijk met Oulare?
Kunnen we hem dan echt niet gebruiken, zeker nu dat Adinany zijn basisplaats kwijt is?
2... snap het ook niet ofwel wil hij niet meer denk ik, maar kan ook dat ze hem niet meer willen en dan snap ik het niet. Je moet hem toch betalen spelen of niet ! Tuurlijk moet hij ook wel willen !

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Nov 01, 2024 4:22 pm

Ik begin te denken dat die het fameus heeft uitgehongen
Wij komen áltijd terug!

Post Reply