Lierse Kempenzonen - Rupel Boom [01-12-18]
Re: Lierse Kempenzonen - Rupel Boom [01-12-18]
Ben niet gaan kijken hoe heeft Schaessens gespeelt?Carelke wrote: ↑Sat Dec 01, 2018 11:01 pmHopla zijn thuis. 2_1 gewonnen tegen een goed boom vond ik.nu komen we op voorsprong dacht dit gaat vlot. Maar wat ik al tijd zeg groot keepersprobleem nu vits weer. Volgens mij was gelijkspel juiste uitslag geweest. Maar goed dat we winnen. Virton en erwdm verliezen. We staan 4 de. Al hangt alles kort bij elkaar. Nu hopen dat we op oudenaarde winnen en virton iets ramen. Dan de nodige versterkingen en we gaan voor plaats 4,
Eerlijk ik ken hem niet zo goed, maar waren paar heel goede spelers bij. Die snelle spits amai ! Maar miste dot van kans.
Goed gegokt

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik was er zelf niet. Hoe was D. Maes in zijn eerste basisplaats? Sukkelde al enige tijd met blessures maar volgens velen intrinsiek één van onze betere spelers
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hij is me niet bijzonder opgevallen. Positief noch negatief.
Kuete zijn korte invalbeurt vond ik wel veelbelovend. Is fysiek sterk en durft een actie maken.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Thx!
Die Kuete kwam ook uit de jeugd van onze Sportkring dacht ik. Maar ik kan verkeerd zijn hoor.
Een flankspeler met een actie kunnen we anders wel gebruiken!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
3 zwaar bevochte punten. Vlak voor de 2 1 mist Rupel Boom voor een open goal, had ook anders kunnen lopen. Maar het mag ook eens meezitten 

Oef, felbevochten overwinning. Een gelijkspel had inderdaad terechter geweest.
De snelheid van hun spitsen deed ons wel echt pijn. Verdediging werd er bij momenten gewoon afgelopen. Vooral de eerste 20 minuten was RB de baas.
Een sterk Rupel Boom gezien. Wat hun spits daar liet liggen
Uitstekende zaak gedaan vandaag, zeker als je de andere resultaten in achting neemt.

Uitstekende zaak gedaan vandaag, zeker als je de andere resultaten in achting neemt.
-
Inderdaad,een goede zaak gedaan.
Mag wel eens meezitten ook.
Mag wel eens meezitten ook.