Lierse K. - Dender [13-01-2023]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Mark
Re: Lierse K. - Dender [13-01-2023]

Post by Mark » Sun Jan 14, 2024 9:03 am

Had niet gedacht dat ik ooit heimwee zou hebben naar TVI.
Maar dit is echt triest, heel triest, er staat geen ploeg op het veld maar 11 spelers die blijkbaar niet weten wat ze moeten uitvoeren.
JC is veel te zwak voor deze reeks, dus zo snel mogelijk een echte trainer aub.
Van Dessel en Cools op de bank en beginnen met:
Schouterden, al weken verschrikkelijk slecht.
De Bruyn, heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld.
Libert, inzet maar gewoon te zwak voor deze reeks.

1 lichtpuntje: Ousmane Sow

Bang naar onder kijken en hopen dat we erin blijven.

Carlke

Post by Carlke » Sun Jan 14, 2024 9:21 am

Mark wrote:
Sun Jan 14, 2024 9:03 am
Maar dit is echt triest, heel triest, er staat geen ploeg op het veld maar 11 spelers die blijkbaar niet weten wat ze moeten uitvoeren.

2.. volledig eens !

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Jan 14, 2024 9:33 am

Mark wrote:
Sun Jan 14, 2024 9:03 am

2

Ik hoorde zijn opstelling en ik wist meteen hoe laat het was.
Wij komen áltijd terug!

Lipser

Post by Lipser » Sun Jan 14, 2024 12:03 pm

Ik was oorspronkelijk fan van JC - maar heeft de verwachtingen toch niet kunnen inlossen. Er staat nog altijd geen geheel op het veld en ofwel zijn de opdrachten niet duidelijk ofwel worden ze slecht uitgevoerd. Dat kan niet meer na meer dan een half seizoen.

Bovendien ben ik de houding van een aantal "sterkhouders" kotsbeu. Schouterden en Van Acker spelen al een heel seizoen als een natte gazet. Voor Schouterden is dit het seizoen teveel. Bij Van Acker heb ik het idee dat er iets anders speelt. Loopt ontevreden rond en in plaats van zoals een echte kapitein dat zou moeten doen, de ploeg op sleeptouw te nemen, laat hij zijn ploegmakkers ronduit in de steek. Verdedigt geen meter mee en laat telkens zijn man lopen, waardoor onze verdediging onder druk komt te staan. Een paar weekjes bank zouden de ploeg goed doen. Ik ben nog altijd niet de foto vergeten op Facebook - aan zee - met Roel Rymen, Herwig Van Lommel, Guillaume De Schryver en Van Acker. Rymen was toen al een tijd aan het natrappen, De Schryver was een paar dagen later weg - alleen Van Acker is gefrustreerd achtergebleven.

De veelgeroemde "goede sfeer" van vorig seizoen, ik geloof er niks van dat daar nog iets van is overgebleven.

Carlke

Post by Carlke » Sun Jan 14, 2024 12:37 pm

Lipser wrote:
Sun Jan 14, 2024 12:03 pm
Ik was oorspronkelijk fan van JC - maar heeft de verwachtingen toch niet kunnen inlossen. Er staat nog altijd geen geheel op het veld en ofwel zijn de opdrachten niet duidelijk ofwel worden ze slecht uitgevoerd. Dat kan niet meer na meer dan een half seizoen.

Bovendien ben ik de houding van een aantal "sterkhouders" kotsbeu. Schouterden en Van Acker spelen al een heel seizoen als een natte gazet. Voor Schouterden is dit het seizoen teveel. Bij Van Acker heb ik het idee dat er iets anders speelt. Loopt ontevreden rond en in plaats van zoals een echte kapitein dat zou moeten doen, de ploeg op sleeptouw te nemen, laat hij zijn ploegmakkers ronduit in de steek. Verdedigt geen meter mee en laat telkens zijn man lopen, waardoor onze verdediging onder druk komt te staan. Een paar weekjes bank zouden de ploeg goed doen. Ik ben nog altijd niet de foto vergeten op Facebook - aan zee - met Roel Rymen, Herwig Van Lommel, Guillaume De Schryver en Van Acker. Rymen was toen al een tijd aan het natrappen, De Schryver was een paar dagen later weg - alleen Van Acker is gefrustreerd achtergebleven.

De veelgeroemde "goede sfeer" van vorig seizoen, ik geloof er niks van dat daar nog iets van is overgebleven.
Dat denk ik ook persoonlijk !

Devyd

Post by Devyd » Sun Jan 14, 2024 1:13 pm

Ja , de dingen die ik hier enkele maanden geleden al aanhaalde worden nu eindelijk door vele medesupporters gezien .

De anciens zijn hier enkel nog zakken aan het vullen .

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Jan 14, 2024 4:17 pm

Denken jullie dat een nieuwe trainer enig soelaas gaat brengen met deze kern? Ik lees en hoor JC buiten maar of dit de oplossing gaat zijn.. Feit blijft de veel spelers die op dit niveau niet of niet meer meekunnen ik denk dan aan Schouterden, Cools, Libert, Poelmans, Brebels en nog enkele mindere goden. Achteraan veruit de slechtste verdediging sinds de heropstart in 2018,als ik dan iemand hoor vertellen dat het bulkt van goede en talentvolle spelers in de huidige kern...

Janus

Post by Janus » Sun Jan 14, 2024 5:16 pm

ozzy105 wrote:
Sun Jan 14, 2024 4:17 pm
Denken jullie dat een nieuwe trainer enig soelaas gaat brengen met deze kern? Ik lees en hoor JC buiten maar of dit de oplossing gaat zijn.. Feit blijft de veel spelers die op dit niveau niet of niet meer meekunnen ik denk dan aan Schouterden, Cools, Libert, Poelmans, Brebels en nog enkele mindere goden. Achteraan veruit de slechtste verdediging sinds de heropstart in 2018,als ik dan iemand hoor vertellen dat het bulkt van goede en talentvolle spelers in de huidige kern...
Niks doen gaat zeker niets oplossen en 1 of 2 spelers halen gaat dit ook niet omdraaien. Enige oplossing is diegene die verantwoordelijk is voor wat op het veld gebeurt. Iedereen ziet toch dat dit niet werkt. Kijk alleen al maar naar de startende elf.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Jan 14, 2024 5:53 pm

Janus wrote:
Sun Jan 14, 2024 5:16 pm
ozzy105 wrote:
Sun Jan 14, 2024 4:17 pm
Niks doen gaat zeker niets oplossen en 1 of 2 spelers halen gaat dit ook niet omdraaien. Enige oplossing is diegene die verantwoordelijk is voor wat op het veld gebeurt. Iedereen ziet toch dat dit niet werkt. Kijk alleen al maar naar de startende elf.
Niks doen gaat idd niks oplossen maar of een andere trainer meer uit deze kern kan halen betwijfel ik. Er lopen teveel spelers rond die het niveau van 1B niet of niet meer aankunnen en die nu begot basisspelers zijn! Maar niet waagt blijft maagd is het spreekwoord dus ik volg u. Tweede punt die je aanhaald is terecht nl een paar spelers nu nog gaan halen is te gek eer die weer hun draai hebben gevonden zijn we einde competitie, die had voor de start van de competitie moeten gehaald worden met name links-rechtsachter en een ervaren CV. Laes weg en PDS nog voor de start out. Dat dit heuvel nooit is opgelost ligt enkel aan 1 persoon die dacht het te redden met Poelmans en de middenvelder Tarfi afgewisseld met Libert. Alles op JC mag je niet steken dat zou verkeerd zijn.

Carlke

Post by Carlke » Sun Jan 14, 2024 6:21 pm

Je ziet toch ook dat er veel spelers niet meer willen met den trainer , dat gevoel had ik nooit onder tvi. Van acker presteert ineens niks meer, boonen goed begonnen staat er ook maar wat, marijnissen idem . En er zijn er nog hoor pak onze doelman ook maar. Libert nog durven opstellen jawatte , tarfi doet het daar beter ook al is dat zijn plaats niet. En ozzy laes terug halen laat het uit he heb jij die bezig gezien bij kvo veel geluk of 2 keer geel . 1 deftige voorzet. Ga gewoon betere spelers halen reeks lager zie sow daar loopt wel wat rond hoor. Die onoze schokaert heeft ook veel mislukte transfers gedaan en is daar op afgerekend nu. Nu is het te laat natuurlijk je moet die rommel ook nog heel jaar betalen nu.hopelijk blijven we er in maar gaat hele opgave zijn. En ja daar kan een andere trainer wel eens voor zorgen.

Post Reply