Lierse Kempenzonen - Sint Eloois-Winkel Sport [26-10-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - Sint Eloois-Winkel Sport [26-10-2019]
Gih, die goal van Maesen is louter een kanttekening vind ik. Winkel Sport is een vogel voor de kat denk ik.
-
Toch straf dat Ozzy zonder te gaan kijken ziet dat er meer Grinta is.
Winkel is gewoon de zwakste van de reeks, je zag zo dat een overwinning het enige logische ging zijn.
Winkel is gewoon de zwakste van de reeks, je zag zo dat een overwinning het enige logische ging zijn.
Vorige week op facebook gekeken en daar zag je direct de invloeden van Dirk en Urbain.. vanavond de laatste vijf minuten bekeken ok weinig maar voldoende om hetzelfde te constateren grinta grinta en nog ééns grinta … vorig jaar werden veel zulke matchen gewonnen! Urbain moet wel meer op zijn bankje blijven of er komt weer zever van .. tuurlijk het beestje in zich he ….Thomas1906 wrote: ↑Sat Oct 26, 2019 11:55 pmToch straf dat Ozzy zonder te gaan kijken ziet dat er meer Grinta is.

Ik denk dat dit klopt. Zeker omdat Winkel Dillien van KLL tijdens het tussenseizoen nog wilde halen. Nadat hij al een half seizoen niet meer had gescoord.
Vogel voor de kat, en een noodzakelijke overwinning. Maar eentje waarvoor we niets minder hadden mogen verwachten.
Ik heb spijtig genoeg de wedstrijd niet gezien. Mijn echtgenote is net voor het stadion gevallen, is naar het ziekenhuis gebracht en is ondertussen reeds geopereerd. Ik wil al diegene die mij geholpen hebben langs deze weg hartelijk bedanken.
Das verschieten. Ik hoop dat alles OK gaat!
- Justhomuch
Geen leuk nieuws, hopelijk alles ok met haar!
Wij komen áltijd terug!
Ruim verdiende zege winkel zwak oke maar wij lieten hun ook niet voetballen,door veel druk te zetten.er zit terug vechtlust in en dat is oke.nu het voetbal nog omhoog maar vrees dat dat daar eerst onze creatieve spelers terug moeten zijn daarvoor.op naar boom nr 3
Straf dat de goal van Vermeiren afgekeurd werd...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.