RWDM - Lierse K. [27-02-2022]
Re: RWDM - Lierse K. [27-02-2022]
En nu natuurlijk nog 2-1. When it pours it rains.
Gelukkig dat we waarschijnlijk gered zijn.
Gelukkig dat we waarschijnlijk gered zijn.
2-1 zuur onverdiend doet mij denken aan uit Moeskroen waar LK ook bestolen werd remember de niet gefloten strafschop
3-1 thx arbiter
Om gek van te worden. Hallucinant vandaag.
Ik moet zeggen dat het me vandaag vooraf weinig had uitgemaakt als we zouden verliezen, maar op deze manier? Die arbiter moeten ze zijn proflicentie afnemen.
Een ware schande dit. Schorsen die arbiter!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Doet mij vooral denken aan het einde van het echte Lierse. Spookgoal op Genk, een hoop rode kaarten en degradatie...
Ik vond LK een van de beste matchen spelen van het seizoen echt wordt die goal terecht niet toegekend zie ik het nog 0-2 worden op een counter nu 1-1 en concentrate kwijt... Nu vijgen na Pasen maar niet alleen LK werd vanavond 'gepakt' maar ook WB...
Net op sporza wedstrijdverslag bekeken om te.... Own-goal van de Schuer maar niks over de bal die niet de doellijn overschreden had... Zo kennen we ze alweer!