Lommel - Lierse K. [21-02-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Janus1
Re: Lommel - Lierse K. [21-02-2021]

Post by Janus1 » Sun Feb 21, 2021 9:52 pm

Brughmans toch wéér een sterke match. Had wsl de eerste goal gehad zonder de tussenkomst van Laes. Overigens onwaarschijnlijk dat die Vandersmissen geen rood krijgt. Met wat pech is Vangenechten maanden out.

KRKN

Post by KRKN » Sun Feb 21, 2021 9:54 pm

ozzy105 wrote:
Sun Feb 21, 2021 9:45 pm
KRKN wrote:
Sun Feb 21, 2021 9:43 pm
Arbitrage is bedroevend in 1B vind ik. En niet noodzakelijk altijd in ons nadeel natuurlijk.

Hopelijk nog even een vuist maken.

TJ aant opwarmen. Zucht.
we kunnen toch al aardig wat matchen opsommen waarbij lk geflikt werd op niet onbelangrijke momenten in een wedstrijd... Dure en zure punten...
Mee eens, maar: dat dwing je ook wel deels af. Als je zo vaak in egelstelling kruipt gaat er nu eenmaal vaker zo'n dingen tegen je lopen.

Nu, ik neem de spelers niks kwalijk vandaag. Gestreden, mooie dingen laten zien. Maar tegen zo'n Moreno verdedigen is wel heel moeilijk. Dit Lommel is binnen twee seizoenen kampioen in 1B denk ik.

Voor zij die er nog aan twijfelden: we gaan richting Pro League moeten kijken voor behoud.

Flor

Post by Flor » Sun Feb 21, 2021 10:06 pm

KRKN wrote:
Sun Feb 21, 2021 9:54 pm
ozzy105 wrote:
Sun Feb 21, 2021 9:45 pm
KRKN wrote:
Sun Feb 21, 2021 9:43 pm
Arbitrage is bedroevend in 1B vind ik. En niet noodzakelijk altijd in ons nadeel natuurlijk.

Hopelijk nog even een vuist maken.

TJ aant opwarmen. Zucht.
we kunnen toch al aardig wat matchen opsommen waarbij lk geflikt werd op niet onbelangrijke momenten in een wedstrijd... Dure en zure punten...
Mee eens, maar: dat dwing je ook wel deels af. Als je zo vaak in egelstelling kruipt gaat er nu eenmaal vaker zo'n dingen tegen je lopen.

Nu, ik neem de spelers niks kwalijk vandaag. Gestreden, mooie dingen laten zien. Maar tegen zo'n Moreno verdedigen is wel heel moeilijk. Dit Lommel is binnen twee seizoenen kampioen in 1B denk ik.

Voor zij die er nog aan twijfelden: we gaan richting Pro League moeten kijken voor behoud.
Hopelijk snel duidelijkheid daarover.

Ik vond Yentl trouwens best goed vandaag. Niet vergeten dat die nog erg jong is.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Feb 21, 2021 10:22 pm

Lk heeft toch al wat matchen achter de rug waar veel veel meer inzat dan een verlies partij veel te weinig loon naar werken gekregen... Denk maar aan de thuiswedstrijden Deinze en de uit matchen in Lommel, denk maar aan de uit en thuismatch westerlo vooral de laatste waarin het geflikt werd denk maar aan de thuismatch tegen Seraing waar het anders had kunnen verlopen maar door een dwaling van de arbitrage Seraing gevleid op voorsprong kwam... De uitmatch in molenbeek waar je 50 minuten tegen 10 man mag ballen en toch op enkele minuten de wedstrijd uit handen geeft... Het zat ook allemaal niet mee. Bekijk de laatste twee matchen tegen Deinze en Lommel amper 1 op 6 maar het had 4 op 6 moeten zijn...

Carlke

Post by Carlke » Mon Feb 22, 2021 5:13 am

We hebben leuke match gespeeld, maar winst of verlies ging nog weinig veranderen in de stand zo een kloof krijg je niet dicht. Rwdm wint ook regelmatig, Deinze ook ! Dus ze kunnen zonder druk voetballen en ik vond toch dat je dat zag ! Bij Lommel ploeg die met paar flitsen match kan beslissen veel tallent. Maar ja dit is Lommel niet meer hé.denk dat volgend jaar er wel deel van verkocht worden en dan weer veel andere .

KRKN

Post by KRKN » Mon Feb 22, 2021 11:14 am

Carlke wrote:
Mon Feb 22, 2021 5:13 am
We hebben leuke match gespeeld, maar winst of verlies ging nog weinig veranderen in de stand zo een kloof krijg je niet dicht. Rwdm wint ook regelmatig, Deinze ook ! Dus ze kunnen zonder druk voetballen en ik vond toch dat je dat zag ! Bij Lommel ploeg die met paar flitsen match kan beslissen veel tallent. Maar ja dit is Lommel niet meer hé.denk dat volgend jaar er wel deel van verkocht worden en dan weer veel andere .
Volgend jaar gaat het tussen Westerlo en Lommel gaan denk ik (afhankelijk van hoe die tweede plek nu loopt).
Beetje gelaten na zo'n match als gisteren. Op naar de volgende zeker?

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Feb 22, 2021 12:01 pm

KRKN wrote:
Mon Feb 22, 2021 11:14 am
Carlke wrote:
Volgend jaar gaat het tussen Westerlo en Lommel gaan denk ik (afhankelijk van hoe die tweede plek nu loopt).
Deinze zie ik ook meedoen voor promotie volgend jaar, voor westel wordt het stilaan van moetes de turk zal eindelijk resultaat willen zien. Hoe lang zit westerlo onder de turk nu al te ballen in 1b twee jaar? Drie jaar? Nog dit degene die nu tweede eindigt gaat geen geschenk krijgen no way Moeskroen-beveren-waasland en het herboren cercle...

Flor

Post by Flor » Mon Feb 22, 2021 1:18 pm

De komende matchen worden wel een beetje bizar op deze manier.

Carlke

Post by Carlke » Mon Feb 22, 2021 5:58 pm

KRKN wrote:
Carlke wrote:
Lommel veel zal afhangen wat er blijft, houden ze dit bij elkaar doen ze mee zonder twijfel, of gaan er deel al verkocht worden aan eerste klassers in België of daarbuiten.

Eric

Post by Eric » Mon Feb 22, 2021 9:55 pm

Carlke wrote:
Mon Feb 22, 2021 5:58 pm
KRKN wrote:
Carlke wrote:
Lommel veel zal afhangen wat er blijft, houden ze dit bij elkaar doen ze mee zonder twijfel, of gaan er deel al verkocht worden aan eerste klassers in België of daarbuiten.
Klopt Zouden met hun talent eigenlijk nog wel beter moeten kunnen spelen. Maar het blijft een ploeg in opbouw natuurlijk. Ik weet niet of ze wel echt de ambitie hebben om snel te promoveren.

Post Reply