Dessel Sport - Lierse Kempenzonen [21-09-2019]
Re: Dessel Sport - Lierse Kempenzonen [21-09-2019]
Bracht nog niks bij ! Mijn verwachtingen waren hoog bij hem maar tot nu toe een flop ! Wat ik wel niet snap dat van Aarschot dan wel in selectie zit die brengt nog minder .
Ik gok eerder dat het te maken heeft met inzet op training. Let op: dat is louter speculatie
ik vind dat hij in de voorbereiding wel wat heeft laten zien.

Dat hij niet kan ballen en slechter is dan sommige die nu wel hun kans krijgen geloof ik niet …. zowat de énige flankaanvaller die men bezit en talent zat! Alles begint mensen met ' vertrouwen ' simpel Peeters heeft al enkele jongens mentaal gekraakt Maesen-Osei-Delorge-Smolders zijn er al enkele van .. waarom nogmaals heeft men die gaan halen? Om zijn broek en tijd te verslijten? Liet in de voorbereiding toch goede dingen zien heeft actie en snelheid net hetgeen LK momenteel mist vooraan!
- Justhomuch
Allez, hopelijk vandaag de ommekeer ingezet. Kan zelf niet maar prachtig voetbal weer voor degene die er bij zijn, ik zit op een ander goeie wei 

Wij komen áltijd terug!
Yesss. Zalig weer, ik graak er niet. Veel plezier aan al diegenen die afzakken naar Dessel.Justhomuch wrote: ↑Sat Sep 21, 2019 2:37 pmAllez, hopelijk vandaag de ommekeer ingezet. Kan zelf niet maar prachtig voetbal weer voor degene die er bij zijn, ik zit op een ander goeie wei![]()
Probostiekje: 1-2. Buyens op penalty en Kargbo op de counter.
weer van datte 1-0 tussenstand ..
2-1 Kindermans
Weer verlies 2-1 en 0 op 12 met zulke kern niet te vatten. Degradatie dreigt mensen wie daar nu nog aan twijfelt .. nog een paar maanden met Peeters verder aanmodderen en ticketje 2de Amateursreeks! Dramatisch kijk naar Peeters zijn cijfers 0 op 12 huidig seizoen en sinds zijn aankomst op het lisp 12 op 42 .. volgende week volgt titelkandidaat Deinze daarna volgt uit Seraing een tekening hoeft niet zekers? Je ziet een degelijk zakenman is niet persé iemand die een voetbalclub kan leiden nog maar ééns een bewijs hiervan harde kritiek maar de realiteit!