Voorbereiding 2019-2020
Re: Voorbereiding 2019-2020
Heb er niets van gezien zit aan zee,maar eigenlijk toch knap dat ze gewonnen hebben. Ze zouden in voormiddag pittig getraind hebben, dus dan nog match spelen ! Het ergste is dat men 2 weken voor het echte werk een hoop oplapwerk hebben. Wat is er gaande met ogunjimi ? Is trainer bekwaam ? Is er onrust in spelers kern ? Word hier niet vrolijk van !
Peeters had men nooit mogen aantrekken en vooral niet aan het nieuwe seizoen laten beginnen! Te onervaren , te beperkt als trainer om een club als LK naar 1B te brengen want dat is toch de bedoeling dacht ik? Neen hopelijk snel ontslag het bestuur mag hier in eigen boezem kijken vindt ik! Het werk is niet goed gedaan in de zomermaanden vooraleerst de aangestelde trainer en sommige pijnpunten in het elftal die niet zijn aangepakt!!! Nu uit zijn fouten gaat men hopelijk wel leren hoor, men is nog maar een jaartje bezig alhoewel mensen drie trainers op één seizoen .. en wellicht nu een vierde op komst ..
Nu niet voor het één of ander, maar gij zijt wel ne serieuze pessimist ze Ozzy. Altijd alles is heel nagatief bij u (niet dat er niets op aan te merken is, in tegendeel). Maar zelfs als het goed ging, heb ik u niets positiefs horen zeggen... Roze bril man kopen man!ozzy105 wrote: ↑Sun Aug 18, 2019 5:05 pmPeeters had men nooit mogen aantrekken en vooral niet aan het nieuwe seizoen laten beginnen! Te onervaren , te beperkt als trainer om een club als LK naar 1B te brengen want dat is toch de bedoeling dacht ik? Neen hopelijk snel ontslag het bestuur mag hier in eigen boezem kijken vindt ik! Het werk is niet goed gedaan in de zomermaanden vooraleerst de aangestelde trainer en sommige pijnpunten in het elftal die niet zijn aangepakt!!! Nu uit zijn fouten gaat men hopelijk wel leren hoor, men is nog maar een jaartje bezig alhoewel mensen drie trainers op één seizoen .. en wellicht nu een vierde op komst ..

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Al het positieve dat te posten viel kwam onder het duo De Herdt-Spaenhoven blijf het jammer vinden dat Urbain ontslagen werdt de Licentiecommissie had puntje bij paaltje geen been om op te staan gehad .. kijk maar naar de Vince bij Anderlecht 'heb je al één haantje horen kraaien hierover ' ? ….. Was het duo aan boord gebleven de promotie was voor LK geweest ..Axassin wrote: ↑Sun Aug 18, 2019 7:44 pmNu niet voor het één of ander, maar gij zijt wel ne serieuze pessimist ze Ozzy. Altijd alles is heel nagatief bij u (niet dat er niets op aan te merken is, in tegendeel). Maar zelfs als het goed ging, heb ik u niets positiefs horen zeggen... Roze bril man kopen man!ozzy105 wrote: ↑Sun Aug 18, 2019 5:05 pmPeeters had men nooit mogen aantrekken en vooral niet aan het nieuwe seizoen laten beginnen! Te onervaren , te beperkt als trainer om een club als LK naar 1B te brengen want dat is toch de bedoeling dacht ik? Neen hopelijk snel ontslag het bestuur mag hier in eigen boezem kijken vindt ik! Het werk is niet goed gedaan in de zomermaanden vooraleerst de aangestelde trainer en sommige pijnpunten in het elftal die niet zijn aangepakt!!! Nu uit zijn fouten gaat men hopelijk wel leren hoor, men is nog maar een jaartje bezig alhoewel mensen drie trainers op één seizoen .. en wellicht nu een vierde op komst ..![]()
- Justhomuch
Ik geef hem nog tot na september, paar keer winnen en de trein kan vertrokken zijn en dan spreken mensen weer andere taal over de trainer.
Wij komen áltijd terug!
Ik hoop dat je gelijk hebt ! Maar ik vrees dat hij niet de juiste man is.Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 18, 2019 9:44 pmIk geef hem nog tot na september, paar keer winnen en de trein kan vertrokken zijn en dan spreken mensen weer andere taal over de trainer.
Ik twijfel er ook meer en meer aan, maar als hij straks RWDM en Deinze wegzet hou ik gewoon m’n mond. Ideale voorbereiding is dit niet. Lastig met Marvin ook; wie gaat hem willen opvissen?Carlke wrote: ↑Sun Aug 18, 2019 10:14 pmIk hoop dat je gelijk hebt ! Maar ik vrees dat hij niet de juiste man is.Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 18, 2019 9:44 pmIk geef hem nog tot na september, paar keer winnen en de trein kan vertrokken zijn en dan spreken mensen weer andere taal over de trainer.
-
Met Marvin zit ik zelf niet in, is steeds overal het zelfde verhaal, op een zijspoor en dit en dat......maar wel de club die hem nog tot volgend jaar zomer onder contract heeft, gaat weeral een hoop geld kosten! En we kunnen ze zeer goed gebruiken voor een andere deftige speler aan te werven.Flor wrote: ↑Mon Aug 19, 2019 10:57 amIk twijfel er ook meer en meer aan, maar als hij straks RWDM en Deinze wegzet hou ik gewoon m’n mond. Ideale voorbereiding is dit niet. Lastig met Marvin ook; wie gaat hem willen opvissen?Carlke wrote: ↑Sun Aug 18, 2019 10:14 pmIk hoop dat je gelijk hebt ! Maar ik vrees dat hij niet de juiste man is.Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 18, 2019 9:44 pmIk geef hem nog tot na september, paar keer winnen en de trein kan vertrokken zijn en dan spreken mensen weer andere taal over de trainer.
Voila. Vermoedelijk onze duurste vogel. Voor dat geld kan je wel nog wat halen. Hopelijk gaat hij geen jaar wegrotten in de B kern. Misschien hoopt hij op een kentering met een andere trainer?Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Aug 19, 2019 11:55 amMet Marvin zit ik zelf niet in, is steeds overal het zelfde verhaal, op een zijspoor en dit en dat......maar wel de club die hem nog tot volgend jaar zomer onder contract heeft, gaat weeral een hoop geld kosten! En we kunnen ze zeer goed gebruiken voor een andere deftige speler aan te werven.
Benieuwd wat we tegen Termien gaan kunnen. Iemand die gaat kijken?