Voorbereiding seizoen 2021-2022
Re: Voorbereiding seizoen 2021-2022
Exact hetzelfde gevoel hier, ik vrees dat hij wel eens onze Hazard zou kunnen zijn, van de ene blessure in de andere.
Daarom dat ik het al eerder aangaf, er zou om safe te zitten echt nog een spits bij mogen komen.
Formerly known as Lisp-boy
Ik heb dat van begin af aan rare transfer gevonden ! Een fitte naesens komt niet naar ons waar geen geld is volgens mij. Blij dat hij ploeg vond. Ik hoop dat ik er flink naast zit en hij mij omver blaast. Dus ja ik zou ook al uitkijken naar spits !
Merci voor het verslag! Yagan dus verbeteringen aan het laten zien dan? Ik vind dit toch een hoopgevend resultaat, ook al blijft het een oefenmatch. De beelden zien er zalig uit, laat het seizoen maar beginnen.
Twee mooie goals ook...
Volgens Hoogstraten 2-2 iemand gaan kijken ?
Waren vooral beloften, aangevuld met swinnen, liongola, naessens en de schryver
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dat resultaat tegen Hoogstraten geeft moed. Ik begin serieus ongeduldig te worden. Nu enkel nog Dender zeker?
- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!
Ik was erbij. En ik moet zeggen; ik ben al een paar jaar op zoek naar dat 'echte lierse gevoel'. Vrijdag reed ik naar huis en dacht ik echt; 'laat het seizoen maar komen, we pakken ze.' Was met momenten op het randje maar wie in 1b doet dit ons na? Met een dikke 100 man op een werkdag in Eindhoven zoveel sfeer gaan maken. Fier om een lierse K man te zijn!Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 01, 2021 6:02 pmMooie sfeerbeelden nog van tegen Eindhoven
https://www.instagram.com/p/CSBvSTajwQk ... =copy_link
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Heel mooi om te horen! Het mag gaan starten!Axassin wrote: ↑Sun Aug 01, 2021 11:01 pmIk was erbij. En ik moet zeggen; ik ben al een paar jaar op zoek naar dat 'echte lierse gevoel'. Vrijdag reed ik naar huis en dacht ik echt; 'laat het seizoen maar komen, we pakken ze.' Was met momenten op het randje maar wie in 1b doet dit ons na? Met een dikke 100 man op een werkdag in Eindhoven zoveel sfeer gaan maken. Fier om een lierse K man te zijn!Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 01, 2021 6:02 pmMooie sfeerbeelden nog van tegen Eindhoven
https://www.instagram.com/p/CSBvSTajwQk ... =copy_link
Wij komen áltijd terug!