Lierse Kempenzonen - Thes Sport [15-05-2019] / Eindronde

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
KRKN
Re: Lierse Kempenzonen - Thes Sport [15-05-2019] / Eindronde

Post by KRKN » Tue May 14, 2019 7:25 pm

Trainer Rocky Peeters voerde slecht 1 wijziging door in de kern, Da Silva komt in de plaats van Maes:
Rausin, Vandyck, Vits, D’Onofrio, Vermeiren, Delorge, Sols, Van Der Veken, Nelissen, Boujouh, Maus, Da Silva, Janssen, Wils, Boulaouali, Smolders, Bernier, Ogunjimi en Buyens.
De loketten openen om 18u.

Flor

Post by Flor » Wed May 15, 2019 5:04 pm

Zin in! Beetje vroeger van het werk doorgegaan om nog optimaal te genieten van een terrasje voor de match. Moet wel zeggen dat ik ook niet de gebruikelijke spanning voel.

Carlke

Post by Carlke » Wed May 15, 2019 5:09 pm

Flor wrote:
Wed May 15, 2019 5:04 pm
Zin in! Beetje vroeger van het werk doorgegaan om nog optimaal te genieten van een terrasje voor de match. Moet wel zeggen dat ik ook niet de gebruikelijke spanning voel.
nee bij mij ook niet tegen deinze zat ik vol spanning nu heb ik gevoel van oefenmatch.

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed May 15, 2019 10:13 pm

Rocky mogen ze ontslaan niks voor geel-zwart cijfers liegen nooit voor hetzelfde geld vanavond weer een verliesmatch het gaat van kwaad naar erger begin volgend seizoen met hem en je speelt tegen de degradatie hoor neem het van mij aan! Hopelijk ziet LVT dit ook in! Achteraan ervaring bijkopen, een nummer 10 die we dit jaar niet hadden en een extra-spits en hopelijk Delorge-Smolders en Bernier nog een jaar langer op het lisp dan ga je er boenk opzitten geloof mij!

Carlke

Post by Carlke » Thu May 16, 2019 5:29 am

wat een slechte eerste helft was dat zeg ! geen 1 kans thess eentje op de onderkant lat. echt 2 ploegen die er oefenmatch van maakte.
na rust komen we dan op 1-0 heel efficient zeg ik. daarna kwam de match toch wel wat los met kansen aan beide zeiden.op laatst alles of niks en dan slikken we 1-2. de 2-2 maakte dan ook niet veel meer uit was te laat. maar zoals Ozzy zegt begin ook te twijfelen aan trainer. boulaouali al van tegen heist den beste van ons op bank. maus terug voorkeur jawatte ! die jongen doet dat niet slecht maar heb het al eens vermeld die positie moet je assists geven en scoren. als je zo aan een match begint net als in virton denk ik dat je niet wil promoveren.

Axassin

Post by Axassin » Thu May 16, 2019 9:40 am

Ik maak mij na gisteren enkele serieuze bedenkingen;

- In een wedstrijd die je MOET winnen tegen en tegenstander waarvoor er niets meer hoeft, start je zo verdedigend? Hallo Rocky? Ik weet echt niet wat er tegenwoordig mis is met een goeie 4-4-2. De laatste keer dat we zo speelden, hadden we eigenlijk altijd kampioen moet worden (periode met Joachim & De Belder). Akkoord, andere spelers, maar je ziet toch ook dat met de driehoek Buyens-Maus-Janssen er geen één centraal loopt die een deftige pas naar voor kan geven? Ik werd bovendien echt gek van Toon Janssen die steeds verkeerd opendraait. Alle geluk dat Sols dan nog op de bank zat :lol:

- Wat mij nog meer zorgen baart, is dat hij geen lijn in het spel krijgt. Er zit totaal geen idee achter, of dat gevoel krijg ik toch. Het systeem dat Rocky wilt spelen, kan enkel slagen als er voldoende creativiteit op het middenveld is + aanvallend geweld op de backs. Begint hij met zo een non-voetballer als D'onofrio op de back zeg. Een goeie trainer schikt (zeker in z'n beginperiode) zijn systeem naar de kwaliteiten van zijn spelerskern, hij probeert niet halstarrig spelers op posities te passen waarop ze niet kunnen spelen.

- Mocht de gazet punten mogen geven, denk ik dat er niemand (buiten Bernier) meer dan een 5 haalt. Zorgwekkend in een eindronde van levensbelang. Exponent hiervan was gisteren écht Buyens, man wat een draak van een wedstrijd. Ook dat geklungel achterin keer op keer, pffff...

Graag de rest van de eindronde een 4-4-2 :twisted: en dit in volgende opstelling;

Rausin (GK) - Nelissen (LB) - Smolders (CV) - Wils (CV) - Delorge (RB) - Boulaouali (LM) - Buyens (CM) - Janssen (CM) - Bernier (RM) - Ogunjimi (CA) - Vermeiren (CA).

Ik ben er na gisteren écht van overtuigd dat wij niets te zoeken hebben in 1B. Deinze & Virton misschien ook niet, maar die hebben toch een stuk meer kwaliteit. Begin maar eerst met een ploeg te bouwen die dominant kan spelen in 1ste amateur. Sportieve cel, werk aan de winkel jongens. 8-)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Flor

Post by Flor » Thu May 16, 2019 10:29 am

Bijzonder gezapige avond. Ik ben echter wel niet zo negatief over Rocky als jullie. Vond dat we erg weing weggaven. Alleen vooraan, tsjah. Marvin eruit vond ik ook bedenkelijk, dat wel.
Nu: ik wil hem tijd geven. Als de spelers er nog achter staan, dan is het goed voor mij.

De pintjes smaakten tenminste wel 8-)

KRKN

Post by KRKN » Thu May 16, 2019 11:07 am

Axassin wrote:
Thu May 16, 2019 9:40 am
Ik maak mij na gisteren enkele serieuze bedenkingen;

- In een wedstrijd die je MOET winnen tegen en tegenstander waarvoor er niets meer hoeft, start je zo verdedigend? Hallo Rocky? Ik weet echt niet wat er tegenwoordig mis is met een goeie 4-4-2. De laatste keer dat we zo speelden, hadden we eigenlijk altijd kampioen moet worden (periode met Joachim & De Belder). Akkoord, andere spelers, maar je ziet toch ook dat met de driehoek Buyens-Maus-Janssen er geen één centraal loopt die een deftige pas naar voor kan geven? Ik werd bovendien echt gek van Toon Janssen die steeds verkeerd opendraait. Alle geluk dat Sols dan nog op de bank zat :lol:

- Wat mij nog meer zorgen baart, is dat hij geen lijn in het spel krijgt. Er zit totaal geen idee achter, of dat gevoel krijg ik toch. Het systeem dat Rocky wilt spelen, kan enkel slagen als er voldoende creativiteit op het middenveld is + aanvallend geweld op de backs. Begint hij met zo een non-voetballer als D'onofrio op de back zeg. Een goeie trainer schikt (zeker in z'n beginperiode) zijn systeem naar de kwaliteiten van zijn spelerskern, hij probeert niet halstarrig spelers op posities te passen waarop ze niet kunnen spelen.

- Mocht de gazet punten mogen geven, denk ik dat er niemand (buiten Bernier) meer dan een 5 haalt. Zorgwekkend in een eindronde van levensbelang. Exponent hiervan was gisteren écht Buyens, man wat een draak van een wedstrijd. Ook dat geklungel achterin keer op keer, pffff...

Graag de rest van de eindronde een 4-4-2 :twisted: en dit in volgende opstelling;

Rausin (GK) - Nelissen (LB) - Smolders (CV) - Wils (CV) - Delorge (RB) - Boulaouali (LM) - Buyens (CM) - Janssen (CM) - Bernier (RM) - Ogunjimi (CA) - Vermeiren (CA).

Ik ben er na gisteren écht van overtuigd dat wij niets te zoeken hebben in 1B. Deinze & Virton misschien ook niet, maar die hebben toch een stuk meer kwaliteit. Begin maar eerst met een ploeg te bouwen die dominant kan spelen in 1ste amateur. Sportieve cel, werk aan de winkel jongens. 8-)
Ik ben het eens met die opstelling trouwens, lijkt me onze sterkste formatie.

Gezellige avond gisteren. Niet al teveel volk, maar mak voetbal en een teleurstellend resultaat. Ik denk inderdaad dat de ogen op volgend jaar gericht moeten worden.

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu May 16, 2019 12:31 pm

Flor wrote:
Thu May 16, 2019 10:29 am
Bijzonder gezapige avond. Ik ben echter wel niet zo negatief over Rocky als jullie. Vond dat we erg weing weggaven. Alleen vooraan, tsjah. Marvin eruit vond ik ook bedenkelijk, dat wel.
Nu: ik wil hem tijd geven. Als de spelers er nog achter staan, dan is het goed voor mij.

De pintjes smaakten tenminste wel 8-)
Tijd geven? Hopelijk niet maar dat is ieder zijn mening! Cijfers liegen nooit hoor laatste vier matchen in de competitie amper 2 op 12 tegen 'kleintjes' met alle respect hoor Geel-Heist oa .. de eerste drie matchen in deze eindronde zijn ook huilen met de pet op buiten de tweede helft tegen Deinze gerekend!!! Reken uit in punten sinds hij trainer is dan komen we amper aan 6 op 21 .. en het spel gaat van kwaad naar erger! Vergelijk dit bv met het duo De Herdt-Spaenhoven toen zij aantraden eerste match werd verloren tegen de ploeg in vorm Thes niet onlogisch aangezien beiden amper paar dagen op het lisp waren! Vanaf match twee aan het roer behaalden zij 32 op 45 .. cijfers zeggen niet alles maar toch veel over de kwaliteit van een trainer! Begin aub niet met deze trainer of je vraagt sportieve problemen!

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Thu May 16, 2019 1:02 pm

Blijkbaar na de match achter de tribune wat troubles geweest onder de mensen van Brigata Enzo.

Post Reply