Club Luik - Lierse Kempenzonen [07-04-2019]
Re: Club Luik - Lierse Kempenzonen [07-04-2019]
De technische staf onder leiding van nieuwe trainer Rocky Peeters selecteerde de volgende 18 spelers voor de verplaatsing naar Luik:
Rausin, Vits, Vandyck, Vermeiren, Sols, Van Der Veken, Nelissen, Boujouh, Mcmillen, Maus, Wils, Maes, Buyens, Delorge, Boulaouali, Molenberghs, Bernier en Ogunjimi.
Wils keert na zijn gele schorsingsdag terug bij de selectie. Da Silva (spierblessure), Smolders (enkel), D’Onofrio (knie) zijn niet inzetbaar wegens blessures. Janssen en Kuijlaars ontbreken wegens schorsing.
Rausin, Vits, Vandyck, Vermeiren, Sols, Van Der Veken, Nelissen, Boujouh, Mcmillen, Maus, Wils, Maes, Buyens, Delorge, Boulaouali, Molenberghs, Bernier en Ogunjimi.
Wils keert na zijn gele schorsingsdag terug bij de selectie. Da Silva (spierblessure), Smolders (enkel), D’Onofrio (knie) zijn niet inzetbaar wegens blessures. Janssen en Kuijlaars ontbreken wegens schorsing.
Klaar voor! Zonder Nick en Toontje, benieuwd. Op zich hebben we op die posities genoeg backup.
Ik zit klaar om de stream te volgen!
Ik zit klaar om de stream te volgen!
Ziet er een leuke voetbalavond uit daar. Leuk stadion en ditto weer.
Ik hoop dat Antoine nog eens wat vertrouwen kan tanken.
Ik hoop dat Antoine nog eens wat vertrouwen kan tanken.
Yoni die counter vakkundig de nek omgewrongen 

Maus niet echt heel overtuigend aan het shotten moet ik zeggen. Delorge wel prima vind ik. Al bij al povere match dusver.
Bij huidige stand halen we de eindronde. Liefst wel gewoon dat halen door te winnen op Luik.
0 - 1 na penalty van Buyens! Fout op Bernier. Op een nodig moment, want we hadden het lastig.
Delorge out wegens geblesseerd. Invaller Maes laat zich erg makkelijk van de bal zetten en op de daaruitvolgende counter slikken we de 1-1.
2 1, jezus.