Lierse Kempenzonen - Chatelet [16-03-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - Chatelet [16-03-2019]
Awel, ik volg. Systematisch daarop gokken dit seizoen had u al wat geld kunnen opleveren denk ik.
Ik ben erbij trouwens! Misschien moet ik de eerste minuten missen, maar normaal gezien haal ik het.
Buyens en Bernier zijn de goaltjesdieven van dienst morgen!
Bernier geblesseerd, dus dat zal niet gaan. Ferme aderlating, dju toch.
Aderlating bracht snelheid,actie en goals .. toch zou het met zonder hem moeten lukken vanavond tegen een ploeg die een dip heeft en niks meer te winnen of te verliezen heeft! Liever vanavond mensen dan bv volgende week of in Boom!!!
Is er hier toevallig iemand dat door Nijlen komt en mij nog zou kunnen meenemen? 
Dank en drank in ruil!

Dank en drank in ruil!
Goei pronoke ..

verdiende overwinning we hadden het ons zelf veel gemakkelijker kunnen maken, maar moesten nog oppassen op laatst.
Nu pas gezien! Nog geraakt?
Volwassen match van onze gasten. Chatelet was wel erg zwak vond ik. Goed voor het vertrouwen van Simon dit. Broodnodige zege ook als je keek naar de andere resultaten.
En toch aardig wat volk tegen niet de meest aantrekkelijke tegenstander. Leuke avond, merci leeuwen!
Hopelijk Antoine er volgende week terug bij op Thes,een wedstrijd dat alweer moet gewonnen worden! Eigenlijk hetzelfde verhaal als tegen Chatelet nl een ploeg in een dipje en dat niks meer te winnen of te verliezen heeft.
Ik had er nog kunnen geraken met de trein maar vond niemand om mee te gaan gisteren dus ben ik maar thuisgebleven. Heel content toen ik op Facebook las dat we gewonnen zijn!Flor wrote: ↑Sat Mar 16, 2019 11:47 pmNu pas gezien! Nog geraakt?
Volwassen match van onze gasten. Chatelet was wel erg zwak vond ik. Goed voor het vertrouwen van Simon dit. Broodnodige zege ook als je keek naar de andere resultaten.
En toch aardig wat volk tegen niet de meest aantrekkelijke tegenstander. Leuke avond, merci leeuwen!
Nu nog contenter door te lezen dat het een verdiende overwinning was!
Nu volgende week naar Thes! Hopelijk Bernier recupereren en hopen dat Vermeiren de weg naar goal weer volledig heeft terug gevonden! Hoe was die zijn match voor de rest?
Vond hem en Marvin meer dan behoorlijk. Geen échte uitblinkers, maar ook niet al teveel zwakke schakels. Chatelet was ook niet bijster sterk, moet gezegd worden.mmarinus wrote: ↑Sun Mar 17, 2019 10:21 amIk had er nog kunnen geraken met de trein maar vond niemand om mee te gaan gisteren dus ben ik maar thuisgebleven. Heel content toen ik op Facebook las dat we gewonnen zijn!Flor wrote: ↑Sat Mar 16, 2019 11:47 pmNu pas gezien! Nog geraakt?
Nu nog contenter door te lezen dat het een verdiende overwinning was!
Nu volgende week naar Thes! Hopelijk Bernier recupereren en hopen dat Vermeiren de weg naar goal weer volledig heeft terug gevonden! Hoe was die zijn match voor de rest?
Vrij goed uitgespeeld allemaal, dus vrij tevreden. Zou Delorge toch graag eens langer zien spelen.
Weer een klip die we succesvol hebben weten te omzeilen. Ook erg blij dat Franske zijn terugkeer naar het Lisp schoon was en dat hij goed werd verwelkomd door de supporters