Lierse K. - RWDM [25-04-2021]
- Justhomuch
-
Re: Lierse K. - RWDM [25-04-2021]
Frustrerend seizoen eindelijk gedaan. Het was wel penalty...
Laes en Van Landsschoot wel vechters. Swinnen vond ik matig.
Maar ik ben vooral blij dat het seizoen gedaan is. Wat een lijdensweg was dat...
Maar volgend seizoen mogen we alvast meer "karakter" verwachten op het middenveld. Dat zou al een groot verschil zijn met dit seizoen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Nog een aankoop en degelijke aankopen of 10 te doen! TVI de eerste matchen zulke resultaten en bye bye...
Het materiaal was er dit jaar niet, maar ik vind toch ook dat de trainersstaf een keer in vraag gesteld mag worden. Ik heb dit seizoen geen enkele keer een tactische ingreep gezien die het spel deed kantelen. Met deze manier van spelen mogen we nog de twee beste aanvallers hebben, de bal komt er gewoon niet.
Ik vind dat ze beter toon hadden gehouden dan swinnen . Wat een drama zeg ! En van genechten ook weer drama ! Echt einde seizoen match jammer dat de spelers er ook zo over dachten plaats van ons nog eens iets te laten zien ! Gewoon allemaal eigenbelang. Mooi om de meeste volgend jaar niet meer voor ons te zien spelen !
Swinnen was echt niet goed, maar hem wil ik nog een kans geven want heeft volgens mij echt potentieel.Carlke wrote: ↑Sun Apr 25, 2021 9:22 pmIk vind dat ze beter toon hadden gehouden dan swinnen . Wat een drama zeg ! En van genechten ook weer drama ! Echt einde seizoen match jammer dat de spelers er ook zo over dachten plaats van ons nog eens iets te laten zien ! Gewoon allemaal eigenbelang. Mooi om de meeste volgend jaar niet meer voor ons te zien spelen !
En dat kan je van Jansen niet zeggen. Wss toffe kerel maar zelfs een ploeg uit top 5 uit 1ste amateur is te hoog gegrepen