Lierse K - Lommel United [20-03-2021]
-
Re: Lierse K - Lommel United [20-03-2021]
Voor Lommel is deze match uiteraard nog wél belangrijk. Onze jonkies kunnen wel eens sterretjes zien dan denk ik, maar ook dat is een nuttige ervaring.
Daarnet weeral een fantastische pass van santermans... ploeg direct in de problemen...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Na vele jaren terug veranderd van bank.
Terug op de plaats waar ze vroeger zaten.
Terug op de plaats waar ze vroeger zaten.
Weer eens een kansloze slechte wedstrijd. Begint het volgende seizoen bijna?
Wedstrijd die perfect onze werkpunten naar volgend jaar heeft blootgelegd:
1. Centraal achteraan missen we een verdediger die kan uitvoetballen. Gillekens is topper en ben blij dat die blijft - Santermans valt geregeld door de mand, zowel verdedigend als aanvallend.
2. Een sterke box-to-box: zowel Scott, Swinnen en Van Landschot lopen veel en doen enorm hun best - geen van deze drie kan het spel verleggen en een aanval opzetten, terwijl zij meestal wel de vrije man in de opbouw zijn en de nodige schakel tussen verdediging en aanval.
3. Allach en Gillis zijn geen van beide flankspelers. Ofwel zoek je andere flankspelers ofwel ga je anders spelen.
Ik heb vandaag wel twee goede klankverdedigers gezien. Van Laes wisten we dit al. De Schrijver is een openbaring. Speelde met lef, verdedigde goed (met de hulp van Swinnen af en toe) en kwam er af en toe voetballend uit. Puike eerste match.
Ah ja, die bal op het einde was m.i. over de lijn. Scheidsrechter kon dit wel zeer moeilijk zien.
1. Centraal achteraan missen we een verdediger die kan uitvoetballen. Gillekens is topper en ben blij dat die blijft - Santermans valt geregeld door de mand, zowel verdedigend als aanvallend.
2. Een sterke box-to-box: zowel Scott, Swinnen en Van Landschot lopen veel en doen enorm hun best - geen van deze drie kan het spel verleggen en een aanval opzetten, terwijl zij meestal wel de vrije man in de opbouw zijn en de nodige schakel tussen verdediging en aanval.
3. Allach en Gillis zijn geen van beide flankspelers. Ofwel zoek je andere flankspelers ofwel ga je anders spelen.
Ik heb vandaag wel twee goede klankverdedigers gezien. Van Laes wisten we dit al. De Schrijver is een openbaring. Speelde met lef, verdedigde goed (met de hulp van Swinnen af en toe) en kwam er af en toe voetballend uit. Puike eerste match.
Ah ja, die bal op het einde was m.i. over de lijn. Scheidsrechter kon dit wel zeer moeilijk zien.
Een gelijkspel was juister geweest ok Lommel City had veldoverwicht maar dat was het ook Geel-zwart kreeg evenveel doelrijpe kansen. Weer een schouderklopje maar weer geen beloning lees punten en weer een nipte nederlaag tegen een miljoenenploeg! Gillekens topper als die volgend jaar blijft bevestigen is die wss het jaar erop weer weg, De Schrijver puike wedstrijd werd slechts eenmaal in de eerste helft in de wind gezet laat dien maar staan. Laes en Bitsu ook meer dan degelijk net als Placca. Gilis-Allach-swinnen vielen tegen. Jo zit al weken op zijn tandvlees maar logisch komt juist piepen en amper 19 jaar!
Eerste helft hebben we ons veel te veel aangepast aan Lommel ! 2 de helft hebben we dat niet meer gedaan en kregen we kansen ! Inderdaad je ziet onze tekortkomingen toch elke week. Gillekens topper, zeker als daar betrouwbare centrale man naast staat. Santermans voor mij mag hij blijven maar niet als vaste waarde.laes haal die ook maar. De schrijver best oké maar hier zat swinnen voor veel tussen. We missen middenvelders die assisten en doelpunten maken.neem een Gillis niet slecht maar statistieken op zijn positie zwak . Eigenlijk ook voor een allach speelt oke maar statistieken ook niet oké! Het werk kan beginnen
Punt 2 boenk op...Lipser wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 10:41 pmWedstrijd die perfect onze werkpunten naar volgend jaar heeft blootgelegd:
Vat ook ongeveer samen hoe ik er naar keek. Ben wel blij dat we toch iets van 'slotoffensief' op de mat konden brengen. Een gelijkspel had ik de jongens gegund. Waren er erg dicht bij op het einde.Lipser wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 10:41 pmWedstrijd die perfect onze werkpunten naar volgend jaar heeft blootgelegd:
Vooral uw punt 2: Ik vind Jellert en Swinnen niet goed genoeg. Ze lopen zich te pletter, dus ik verwijt ze zeker geen inzet, maar het is allemaal net niet.
Wel erg blij met het debuut van De Schrijver. Hopelijk gaan de supporters er niet meteen op kafferen als die eens een slechte pass geeft. Daar zijn we goed in. Laat die jongen maar staan en minuten maken nu er weinig druk op de ketel zit. Had serieuze tegenstand gisteren maar wist zich echt wel goed te weren.