Lierse K - Union [18-10-2020]
Re: Lierse K - Union [18-10-2020]
Placca 90 minuten blijkbaar.KLSK190630 wrote: ↑Fri Oct 09, 2020 6:05 pmGeen idee
- Justhomuch
Ik denk het wel, gezien de 90 minuten. Al gewoon lang geen échte competitiematch meer gestart, denk ik. Zal terug wat wennen worden qua automatismen met allemaal nieuwe spelers rond hem. Hopelijk krijgt hij wat tijd.Justhomuch wrote: ↑Sat Oct 10, 2020 3:54 pmZou die gast zen ritme goed zitten?
Hier de tickets kunnen fixen. Had weer iemand z'n code niet gekregen. Ik moet om de één of andere reden ook altijd de codes in het 'T3' vak invullen. Niet het eerste, niet het laatste, wel het derde. Je moet het maar weten

Goed om dit aan te halen , wij denken dat daar de fout bij ons ook zat ! Maar probleem. Was dit keer snel opgelost, mail gestuurd binnen de dag in orde ! Als het goed is mag het ook gezegd worden hé !KRKN wrote: ↑Sun Oct 11, 2020 11:16 amIk denk het wel, gezien de 90 minuten. Al gewoon lang geen échte competitiematch meer gestart, denk ik. Zal terug wat wennen worden qua automatismen met allemaal nieuwe spelers rond hem. Hopelijk krijgt hij wat tijd.
Hier de tickets kunnen fixen. Had weer iemand z'n code niet gekregen. Ik moet om de één of andere reden ook altijd de codes in het 'T3' vak invullen. Niet het eerste, niet het laatste, wel het derde. Je moet het maar wetenWel blij dat ze nu goed aangekomen zijn. We gaan er van moeten profiteren nu het nog kan, denk ik.
Benieuwd of we nog gaan mogen zien..
Die T3 staat blijkbaar voor Tribune3 en niet ticket3KRKN wrote: ↑Sun Oct 11, 2020 11:16 amIk denk het wel, gezien de 90 minuten. Al gewoon lang geen échte competitiematch meer gestart, denk ik. Zal terug wat wennen worden qua automatismen met allemaal nieuwe spelers rond hem. Hopelijk krijgt hij wat tijd.
Hier de tickets kunnen fixen. Had weer iemand z'n code niet gekregen. Ik moet om de één of andere reden ook altijd de codes in het 'T3' vak invullen. Niet het eerste, niet het laatste, wel het derde. Je moet het maar wetenWel blij dat ze nu goed aangekomen zijn. We gaan er van moeten profiteren nu het nog kan, denk ik.

Zovko wrote: ↑Mon Oct 12, 2020 3:09 pmDie T3 staat blijkbaar voor Tribune3 en niet ticket3KRKN wrote: ↑Sun Oct 11, 2020 11:16 amIk denk het wel, gezien de 90 minuten. Al gewoon lang geen échte competitiematch meer gestart, denk ik. Zal terug wat wennen worden qua automatismen met allemaal nieuwe spelers rond hem. Hopelijk krijgt hij wat tijd.
![]()

Man man. Tgaat goed zijn als die zever voorbij is.
Ik denk dat we het vrijdag gaan weten of het doorgaat met publiek.
De stress is er toch al een beetje. Ik verwacht niet zoveel, dus heel content met een puntje. Die match erna tegen RWDM wordt superbelangrijk.