Lierse Kempenzonen - Dessel Sport [14-03-2020]
Re: Lierse Kempenzonen - Dessel Sport [14-03-2020]
Nu in het drieluik Dessel/Visé/Olympic in deze flow nog een 9/9 neerzetten lijkt me zelfs haalbaar na hetgeen ik heb gezien tegen Heist (ik heb wel met een half via de stream moeten volgen dus heb niet alles gezien

Thuis tegen Dessel moeten we de 3 punten alvast thuis houden! Wij hebben 3 matchen op rij de 0 gehouden en Dessel heeft 3x de netten niet gevonden.
Het behoud is nog niet 100% zeker voor Dessel, dus dat wordt knokken.
Thes en Heist hebben het ons niet al te moeilijk gemaakt, dus ik geloof dat dit een volledig andere wedstrijd wordt.
Thes en Heist hebben het ons niet al te moeilijk gemaakt, dus ik geloof dat dit een volledig andere wedstrijd wordt.
Mee eens. En met een verlies staan de zenuwen weer strak gespannen. De weg is nog lang.
Zouden ze Jef terug laten starten?
-
Ik zou het eigenlijk wel degoutant vinden dag sommigen express minder speelden door onze "vedetten" die er toen nog bij waren. Slag in het gezicht van de supporters. Je moet altijd dat truitje nat maken.
Denk niet met opzet, maar jongens als een Buyens en Wils vertraagden het spel wel gewoon met momenten. Alles in hun schoenen schuiven is wel absurd natuurlijk.Thomas1906 wrote: ↑Tue Mar 10, 2020 6:44 pmIk zou het eigenlijk wel degoutant vinden dag sommigen express minder speelden door onze "vedetten" die er toen nog bij waren. Slag in het gezicht van de supporters. Je moet altijd dat truitje nat maken.
We zijn nog steeds een vrij zieke ploeg. We staan met 6 matchen te gaan op 4 punten van een veilige plek. Dat is nog steeds een moeilijke opdracht.
Iemand die die column van Patrik Goots kan delen?
-
Alle amateur wetstrijden afgelast tot.....
- Justhomuch
Net nu we eens konden afzakken met veel volk, typisch 

Wij komen áltijd terug!
Vrees dat onze goeie flow wel eens doorbroken kan worden. Uiteraard wel andere belangen die primeren.