Lierse Kempenzonen - Deinze [29-09-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - Deinze [29-09-2019]
KRKN wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 7:10 amIk denk sowieso dat we iets uitgekookter gaan moeten zijn om Deinze iets te maken. Laten we eerst maar naar de middenmoot opschuiven en dan naar een eindrondeplek. Het seizoen is nog lang.
Blij dat Delorge meeviel. Zal hem goed gedaan hebben om nog eens wat minuten te maken.
Ik vond Delorge ook een goede match spelen. Vooral in balbezit kan hij beter mee voetballen. Nelissen had de laatste weken te vaak balverlies wanneer hij de bal aangespeeld kreeg. Ik denk dat Delorge een vaste waarde op links zal zijn dit seizoen, tenzij Vink zich kwetst.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik vond Nelissen positioneel nog wel ok (sorry Axassin!), maar balaanname en dergelijke liet soms wel te wensen over. Blij dat Kino het goed deed.Berrem wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 9:15 amKRKN wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 7:10 amIk denk sowieso dat we iets uitgekookter gaan moeten zijn om Deinze iets te maken. Laten we eerst maar naar de middenmoot opschuiven en dan naar een eindrondeplek. Het seizoen is nog lang.
Blij dat Delorge meeviel. Zal hem goed gedaan hebben om nog eens wat minuten te maken.
Ik vond Delorge ook een goede match spelen. Vooral in balbezit kan hij beter mee voetballen. Nelissen had de laatste weken te vaak balverlies wanneer hij de bal aangespeeld kreeg. Ik denk dat Delorge een vaste waarde op links zal zijn dit seizoen, tenzij Vink zich kwetst.
Geen probleem, hoeft ook nietFlor wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 10:06 amIk vond Nelissen positioneel nog wel ok (sorry Axassin!), maar balaanname en dergelijke liet soms wel te wensen over. Blij dat Kino het goed deed.Berrem wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 9:15 amKRKN wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 7:10 amIk denk sowieso dat we iets uitgekookter gaan moeten zijn om Deinze iets te maken. Laten we eerst maar naar de middenmoot opschuiven en dan naar een eindrondeplek. Het seizoen is nog lang.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
We hebben het geluk aan onze zijde gehad, maar de manier van spelen van Urbain werkt wel. Met dat vierkant in het middenveld zijn Wils en Maus dan ook de meest logische keuze wat mij betreft. Yoni viel dan weer quasi perfect in, al zou ik hem volgend week weer op de bank zetten. Kindermans is iemand waarvoor je naar stadions gaat. Zowel technisch onderlegd als hard werkend en bekroond met een goal. Topper.
Kino deed het aardig, maar we hebben van Nelissen vorig jaar allemaal gezien dat hij het kan. Ik zou hem er terug inzetten. Hij kan dat onmogelijk verleerd zijn in een zomer.
Verder moet ik bekennen dat ik Deinze een heel sterke ploeg vond. De eerste 10 minuten waren overall voor ons, maar daarna stonden ze precies een tijdje met 12 te spelen. Smolders nam vaak verantwoordelijkheid om vooruit te spelen, maar zijn inspelen was te vaak onzuiver. Verdedigend echter heeft die jongen samen met Fredje wel zijn pluimen verdiend.
Voeg aan deze kern Nick Kuijlaars en Boulaouali toe en je hebt mogelijkheden legio. Ik besef dat we na deze opsteker niet al het slechte van de vorige weken mogen vergeten, maar ik zie mogelijkheden. Het seizoen is nog lang en Urbain heeft ze toch wat métier bijbebracht op 14 dagen.
Op naar Luik...
Kino deed het aardig, maar we hebben van Nelissen vorig jaar allemaal gezien dat hij het kan. Ik zou hem er terug inzetten. Hij kan dat onmogelijk verleerd zijn in een zomer.
Verder moet ik bekennen dat ik Deinze een heel sterke ploeg vond. De eerste 10 minuten waren overall voor ons, maar daarna stonden ze precies een tijdje met 12 te spelen. Smolders nam vaak verantwoordelijkheid om vooruit te spelen, maar zijn inspelen was te vaak onzuiver. Verdedigend echter heeft die jongen samen met Fredje wel zijn pluimen verdiend.
Voeg aan deze kern Nick Kuijlaars en Boulaouali toe en je hebt mogelijkheden legio. Ik besef dat we na deze opsteker niet al het slechte van de vorige weken mogen vergeten, maar ik zie mogelijkheden. Het seizoen is nog lang en Urbain heeft ze toch wat métier bijbebracht op 14 dagen.
Op naar Luik...
Nooit begrepen waarom Delorge geen eerlijke kans kreeg en zelfs buiten de 16 belande .. daaruit alleen al blijkt de onbekwaamheid van Peeters! Spelers als Smolders-Delorge-Osei en Kargbo moeten altijd in de elf staan zo simpel is het. Dat zijn toppers he mensen in een Amateursreeks!!! Geef die jonge veulens een eerlijke kans en men gaat nog heel veel plezier beleven! Op Seraing zou ik starten met de vier dus ook meteen de énige flankballer die men bezit nl Osei in de basis men moet gaan voor een driepunter dus ballen voor winst! Met één puntje schiet je niks op na een dramatische start!Berrem wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 9:15 amKRKN wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 7:10 amIk denk sowieso dat we iets uitgekookter gaan moeten zijn om Deinze iets te maken. Laten we eerst maar naar de middenmoot opschuiven en dan naar een eindrondeplek. Het seizoen is nog lang.
Die match op Aalst was van hem wel echt niet goed. Hij voorzoop daar serieus (en eerlijk is eerlijk: de hele ploeg met hem).ozzy105 wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 11:54 amNooit begrepen waarom Delorge geen eerlijke kans kreeg en zelfs buiten de 16 belande .. daaruit alleen al blijkt de onbekwaamheid van Peeters! Spelers als Smolders-Delorge-Osei en Kargbo moeten altijd in de elf staan zo simpel is het. Dat zijn toppers he mensen in een Amateursreeks!!! Geef die jonge veulens een eerlijke kans en men gaat nog heel veel plezier beleven! Op Seraing zou ik starten met de vier dus ook meteen de énige flankballer die men bezit nl Osei in de basis men moet gaan voor een driepunter dus ballen voor winst! Met één puntje schiet je niks op na een dramatische start!Berrem wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 9:15 amKRKN wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 7:10 amIk denk sowieso dat we iets uitgekookter gaan moeten zijn om Deinze iets te maken. Laten we eerst maar naar de middenmoot opschuiven en dan naar een eindrondeplek. Het seizoen is nog lang.
Nu tzou mooi zijn als we een heropstanding van Delorge hebben. Met wat meer matchen in de benen is daar hopelijk nog wat marge op. Dat zou toch een aanzienlijk probleem oplossing.
Ik vraag me trouwens af of Smolders terug naar de bank verwezen wordt als Doumbia terug fit is. Nu: aan hem om zich te bewijzen. Frans naast hem is een goed voorbeeld. Heb het al vaker gezegd, maar Smolders zou wel een rol van betekenis kunnen spelen in de komende jaren bij Lierse en wie weet toch ook een cultstatus verwerven. Ik vind hem een prima mentaliteit hebben.
Smolders en Delorge zijn de mannen voor de toekomst op het lisp allebei amper 21 jaar en nog een enorme progressiemarge. Met die twee kan je al bouwen. Had graag gezien dat Osei-Kargbo ook definitief waren aangeworven want van die twee verwacht ik veel. Vertrouwen en speelminuten krijgen doet zoveel voor jonge spelers hopelijk blijven ze die ook krijgen ook al spelen ze en logisch ook ééns een mindere wedstrijd!
Youssef wordt gemist heeft een goede traptechniek en pikt regelmatig zijn goaltje mee. Vorig jaar 7-8 goals gemaakt niet slecht!Elio wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 11:03 amWe hebben het geluk aan onze zijde gehad, maar de manier van spelen van Urbain werkt wel. Met dat vierkant in het middenveld zijn Wils en Maus dan ook de meest logische keuze wat mij betreft. Yoni viel dan weer quasi perfect in, al zou ik hem volgend week weer op de bank zetten. Kindermans is iemand waarvoor je naar stadions gaat. Zowel technisch onderlegd als hard werkend en bekroond met een goal. Topper.
Op naar Luik...
Osei-Berkoe is toch permanent aangeworven dacht ik? Of herinner ik me dat fout?ozzy105 wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 7:20 pmSmolders en Delorge zijn de mannen voor de toekomst op het lisp allebei amper 21 jaar en nog een enorme progressiemarge. Met die twee kan je al bouwen. Had graag gezien dat Osei-Kargbo ook definitief waren aangeworven want van die twee verwacht ik veel. Vertrouwen en speelminuten krijgen doet zoveel voor jonge spelers hopelijk blijven ze die ook krijgen ook al spelen ze en logisch ook ééns een mindere wedstrijd!
Kargbo inderdaad op huurbasis.
Inderdaad, contract voor één jaarFlor wrote: ↑Tue Oct 01, 2019 7:33 amOsei-Berkoe is toch permanent aangeworven dacht ik? Of herinner ik me dat fout?ozzy105 wrote: ↑Mon Sep 30, 2019 7:20 pmSmolders en Delorge zijn de mannen voor de toekomst op het lisp allebei amper 21 jaar en nog een enorme progressiemarge. Met die twee kan je al bouwen. Had graag gezien dat Osei-Kargbo ook definitief waren aangeworven want van die twee verwacht ik veel. Vertrouwen en speelminuten krijgen doet zoveel voor jonge spelers hopelijk blijven ze die ook krijgen ook al spelen ze en logisch ook ééns een mindere wedstrijd!
Kargbo inderdaad op huurbasis.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”