Lierse - Alemannia Aachen [19/03/25]
- Justhomuch
Lierse - Alemannia Aachen [19/03/25]
Wij gaan Europees! Zelf kan ik er niet bij zijn wegens warmere oorden opzoeken met de madam, baal er toch een beetje van.
Wij komen áltijd terug!
Re: Lierse - Alemannia Aachen [19/03/25]
Toffe affiche, mooie club. Als het mooi weer is zak ik wel af.
Heeft er iemand meer info over de tester, Popescu?
Formerly known as Lisp-boy
Om het even zonder schroom te zeggen: ‘t trok op geen kloten.
Respect aan P30 om er op het einde nog wat sfeer in te brengen. Voor mij hadde ze tijdens de rust mogen binnenblijven
Respect aan P30 om er op het einde nog wat sfeer in te brengen. Voor mij hadde ze tijdens de rust mogen binnenblijven
Wat een commentaar ! Wat had je nu zelf verwacht ?
Ten eerste zitten we met een blessure plaag , waardoor we uiteraard niet met onze vaste A kern spelers gingen aantreden . Onze reservebank waren allemaal U18 spelers .
Het is algemeen geweten dat die Duitse gasten stevige boy´s zijn die de duels niet schuwen , ondanks we in de eerste minuten wat onder de indruk waren , hebben ze gaande weg zich wat herpakt en stonden we best wel ons mannetje .
Ook de invallers hebben geprobeerd om zich te tonen .
Zeker de 2 de helft komen we nog tot een paar kansjes , waaronder minstens 1 penalty die niet gefloten word .
Als je ni kan apprecieren wat die jonge gasten gebracht hebben gisteren , kan je beter een ander hobby zoeken .
Ik ben best tevreden met wat ik gezien heb .
Niemand iets van info over onze tester, Popescu?
Formerly known as Lisp-boy
Inderdaad, als je ziet met welke ploeg we speelden mag je zeker over de 2e helft tevreden zijnDevyd wrote: ↑Thu Mar 20, 2025 7:07 amWat een commentaar ! Wat had je nu zelf verwacht ?
Ten eerste zitten we met een blessure plaag , waardoor we uiteraard niet met onze vaste A kern spelers gingen aantreden . Onze reservebank waren allemaal U18 spelers .
Het is algemeen geweten dat die Duitse gasten stevige boy´s zijn die de duels niet schuwen , ondanks we in de eerste minuten wat onder de indruk waren , hebben ze gaande weg zich wat herpakt en stonden we best wel ons mannetje .
Ook de invallers hebben geprobeerd om zich te tonen .
Zeker de 2 de helft komen we nog tot een paar kansjes , waaronder minstens 1 penalty die niet gefloten word .
Als je ni kan apprecieren wat die jonge gasten gebracht hebben gisteren , kan je beter een ander hobby zoeken .
Ik ben best tevreden met wat ik gezien heb .
-
Ik snap niet goed wat deze match zo tussen de soep en de patatten komt doen?
Je zit met een halve ploeg blessures.... Moet zijn voor die Duitsers te plezieren
Je zit met een halve ploeg blessures.... Moet zijn voor die Duitsers te plezieren