Patro Eisden - Lierse K. [29-02-2024]
Re: Patro Eisden - Lierse K. [29-02-2024]
Dien arbiter was toch wéér een foemp. Patro een irritant clubje met een zeilers als trainer.
Sorry het moest efkes van mijn lever.
Hopelijk snel een kundige trainer.
Sorry het moest efkes van mijn lever.
Hopelijk snel een kundige trainer.
Tja ge kunt zagen op ne Stijnen zoveel ge wilt, ik moet er ook niks van hebben, maar het grote verschil tussen de 2 ploegen vandaag was de grinta en net dat brengt hij zeer duidelijk over op zijn ploeg.
11 rotzakskes tegen 11 makke lammetjes. Dan ben je al klaar met voetballen voor de match begint.
11 rotzakskes tegen 11 makke lammetjes. Dan ben je al klaar met voetballen voor de match begint.
Ja ik heb héél de match gedacht stampt die in 2. Corstjens varkentje en die komt daarmee weg...XDV1906 wrote: ↑Fri Feb 23, 2024 11:49 pmTja ge kunt zagen op ne Stijnen zoveel ge wilt, ik moet er ook niks van hebben, maar het grote verschil tussen de 2 ploegen vandaag was de grinta en net dat brengt hij zeer duidelijk over op zijn ploeg.
Eisden en Luik zijn clubs om jaloers op te zijn. Kijk vanwaar zij komen. De voorbije seizoenen stelselmatig goed gebouwd kijk bv naar Eisden. Zij hebben telkens de mindere spelers laten vertrekken en de betere behouden+ oa Kis-Cortjens-Stef Peeters-Dansoko- Van Eeno en Swers-Pietermaat... Ik zie dit ook gebeuren met die andere club die goed bezig is nl Lokeren. Daar kan LVT en co nog heel veel van leren. Luc moet ook eens beseffen no money, no glory zo simpel is het.
Ingecalculeerd verlies, met overdreven cijfers. Vond Patro eigenlijk ook niet geweldig. Die bizarre openingsgoal was het begin van het einde. Hopen dat de rest ook punten laat liggen en volle focus op Francs Borains nu.
Ik verwacht weer een moeilijke match, onderschat aub FB niet. Het is een wispelturige maar gevaarlijke ploeg. Oa 1-5 op Seraing gaan winnen en thuis 3-0 tegen Beveren. Bovendien hebben ze ginds een meer dan degelijke defensie met oa oude bekende Gillikens en Vandendriessche en een paar goede aanvallers! Daartegen op achterstand komen en je hebt weer prijs geloof mij maar. Het ontbreken van het enige aanspeelpunt in deze kern nl Oulare wordt gemist en ziet er niet naar uit dat die nog aan de bak komt dit seizoen, wordt week na week bekeken hoe zijn blessure evolueert maar ziet er niet te best uit. Maar bon men wist dat dit een risicotransfer was net als nog anderen kijk maar naar Vekemans-Claes oa... Ik ga een flesje opendoen wanneer Lierse erin blijft maar daar durf ik gene ene euro opzetten dat dit gebeurt!
Sportief budget van Patro is ook minstens 3x dat van ons. Spelers als Peeters en Van Een kunnen door heel wat eersteklassers niet betaald worden. Hetgeen ze dan op de mat hebben gelegd was eigenlijk armoedig. Hebben wel hun momenten gepakt, het eerste met dank aan de scheidsrechter (weeral). Voor de rest helemaal niet jaloers op.
Uitslag viel tegen en tegen het verdedigende blok van Patro hadden we niet echt een antwoord. Maar ik zag toch verbetering en meer verbetenheid. Voor de rest kwestie van geen blessures en schorsingen oplopen voor de belangrijke weken die eraan komen.
Oulare wordt idd gemist. Volgende week is Vekemans terug.
Uitslag viel tegen en tegen het verdedigende blok van Patro hadden we niet echt een antwoord. Maar ik zag toch verbetering en meer verbetenheid. Voor de rest kwestie van geen blessures en schorsingen oplopen voor de belangrijke weken die eraan komen.
Oulare wordt idd gemist. Volgende week is Vekemans terug.