Lierse K. - Club NXT [21-08-2022]
Re: Lierse K. - Club NXT [21-08-2022]
Sluit me aan bij het meeste dat al gezegd is. Heel erg belangrijke driepunter wel. Zieltjes gaan we niet gewonnen hebben. Daarvoor was de sfeer te zwak en de tegenstander eigenlijk ook. Toch een serieus verschil tussen dit Club NXT en Jong Genk van vorige week.
Rocha lijkt me wel de beste speler die we al gehad hebben sinds de heropstart. Steekt er echt wel bovenuit. Tabekou ook zeker niet verkeerd, al moet die conditioneel inderdaad nog beter.
Laes vond ik ook best goed. Ging er vol voor en was sterk in duel.
Twee minpunten: PDS had een lastige match. Kan gebeuren natuurlijk, maar hopelijk geen trend of Libert gaat om de hoek moeten. Brebels heb ik nog geen goede match weten spelen sinds hij in ons shirt speelt.
Kortom: drie belangrijke punten om de rust wat te doen wederkeren. Vooral op die tweede helft kunnen we bouwen. Scheids was trouwens wel weer van bedenkelijk niveau. Heeft gelukkig geen impact gehad op het resultaat.
Rocha lijkt me wel de beste speler die we al gehad hebben sinds de heropstart. Steekt er echt wel bovenuit. Tabekou ook zeker niet verkeerd, al moet die conditioneel inderdaad nog beter.
Laes vond ik ook best goed. Ging er vol voor en was sterk in duel.
Twee minpunten: PDS had een lastige match. Kan gebeuren natuurlijk, maar hopelijk geen trend of Libert gaat om de hoek moeten. Brebels heb ik nog geen goede match weten spelen sinds hij in ons shirt speelt.
Kortom: drie belangrijke punten om de rust wat te doen wederkeren. Vooral op die tweede helft kunnen we bouwen. Scheids was trouwens wel weer van bedenkelijk niveau. Heeft gelukkig geen impact gehad op het resultaat.
We winnen 3-1 en toch zijn alle reacties op sociale media weer, overdreven, negatief. Uiteraard kan het nog veel beter op verschillende vlakken, maar waarom steeds zo negatief.... pfff
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Mee eens. Het was gewoon een erg volwassenen wedstrijd en een toffe thuisoverwinning. We gaan binnen een jaar niet meer over deze match praten, maar de drie punten zitten op zak. Geen reden voor negativiteit.
- Justhomuch
Omdat er op het lisp heel veel zeikerds zitten, of ze zitten thuis met hun rouwband om

Wij komen áltijd terug!
Ik vrees dat je gelijk... zouden ze pas content zijn bij 5-0?Justhomuch wrote: ↑Mon Aug 22, 2022 10:05 amOmdat er op het lisp heel veel zeikerds zitten, of ze zitten thuis met hun rouwband om![]()
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Of ECHTE kenners kan ook he Justho en co... Je moet de goede zaken benoemen maar ook de minder goede en dat schort ook wel eens bij jullie! Het was gisteren zeker niet slecht men werd wel goed geholpen door een vroeg doelpunt na een blunder achteraan bij Jong Brugge. Verschil met vorige week was ook dat Rocha niet aan zijn lot werd overgelaten Tarfi en Tabekou vooral hadden daar een groot aandeel in. Ik zou volgende week De Bie ipv Pupe brengen dien brengt mij altijd koude rillingen wanneer er een counter volgt hij kan toch niet slechter zijn. Voorts Libert ipv sorry PDS heeft meer ervaring en grinta. Pieter is niet te best begonnen aan het seizoen maar dat mag he is amper 21 jaar. Brebels valt tegen momenteel laat die ook maar starten op de bank! Zeg altijd je moet je sterkste 11 laten starten!
- Justhomuch
Als we winnen is't door flaters van de tegenstander en als we verliezen ligt het aan onze onkunde, nee het zijn altijd dezelfde FIGUREN op fb en hier die alleen maar negatief komen doen, kom naar het stadion en dan mag je met de kenners pratenozzy105 wrote: ↑Mon Aug 22, 2022 1:28 pmOf ECHTE kenners kan ook he Justho en co... Je moet de goede zaken benoemen maar ook de minder goede en dat schort ook wel eens bij jullie! Het was gisteren zeker niet slecht men werd wel goed geholpen door een vroeg doelpunt na een blunder achteraan bij Jong Brugge. Verschil met vorige week was ook dat Rocha niet aan zijn lot werd overgelaten Tarfi en Tabekou vooral hadden daar een groot aandeel in. Ik zou volgende week De Bie ipv Pupe brengen dien brengt mij altijd koude rillingen wanneer er een counter volgt hij kan toch niet slechter zijn. Voorts Libert ipv sorry PDS heeft meer ervaring en grinta. Pieter is niet te best begonnen aan het seizoen maar dat mag he is amper 21 jaar. Brebels valt tegen momenteel laat die ook maar starten op de bank! Zeg altijd je moet je sterkste 11 laten starten!

Wij komen áltijd terug!