Lierse K. - Westerlo [16-03-2022]
Re: Lierse K. - Westerlo [16-03-2022]
Vooral Limbombe vond ik toch erg. Die kan echt wel beter dan dat hij laat zien. Je gaat zijn flitsen echt wel nodig hebben.stakke wrote: ↑Thu Mar 17, 2022 10:13 amDit lukt echt geen tweede keer. Heb er wel keihard van genoten. Strijdlust en een defensief blok neerzetten kunnen ze dus wel. De aanvallende onmacht deed wel zeer aan de ogen. Ik denk overigens dat de kwaliteit vooraan er gewoon niet is, aansluitend op de trainersdiscussie van de jongste weken. Maar goed, na zoveel overgave en topmentaliteit verdienen ze een dikke pluim. Ook BT trouwens, geen seconde gezwegen.
Ik vond dat er toch nog wat volk was voor een woensdag.
Heel content dat ik op 't Lisp was gisteren! Veel echt voetbal was er niet te zien maar chapeau voor de inzet van iedereen! En Teunckens wat een held!
Wat VI in Liongola ziet blijft me nog steeds een raadsel, die moet op training toch 1 van de uitblinkers zijn om kansen te blijven krijgen.
De fase in de extra tijd, waar het 2-0 moest zijn, had Naessens de bal toch echt moeten afgeven. Ik snap dat hij zijn goaltje wil meepikken maar 1 tikje opzij en de match is gespeeld.
Nog een paar dagen en we zijn mogelijk mathematisch gered!
Wat VI in Liongola ziet blijft me nog steeds een raadsel, die moet op training toch 1 van de uitblinkers zijn om kansen te blijven krijgen.
De fase in de extra tijd, waar het 2-0 moest zijn, had Naessens de bal toch echt moeten afgeven. Ik snap dat hij zijn goaltje wil meepikken maar 1 tikje opzij en de match is gespeeld.
Ik vond Liongola gisteren eigenlijk nog één van zijn betere matchen spelen. En helemaal akkoord wat Naessens betreft.mmarinus wrote: ↑Thu Mar 17, 2022 3:57 pmHeel content dat ik op 't Lisp was gisteren! Veel echt voetbal was er niet te zien maar chapeau voor de inzet van iedereen! En Teunckens wat een held!