Deinze - Lierse Kempenzonen [16-02-2019]
Re: Deinze - Lierse Kempenzonen [16-02-2019]
Een van de weinige matchen die ik niet zal kunnen zien, zelfs niet via de stream aangezien ik naar een optreden vertrek nu. Dat maakt me toch wat zenuwachtiger dan anders moet ik zeggen 
Kan ik de score ergens live kunnen bekijken zonder telkens Facebook te moeten openen?

Kan ik de score ergens live kunnen bekijken zonder telkens Facebook te moeten openen?
Daar vrees ik wat voor.
1 0, helaas.
1 0, helaas.
-
Amai wa is dat?? 3-0
Deinze blijkbaar stukken beter. Eventjes slikken toch. Moet de verwachtingen misschien toch terug wat bijstellen.
Dit komt aan, maar volgende week moeten we er absoluut terug staan.
Dit komt aan, maar volgende week moeten we er absoluut terug staan.
Weer een match waar veel enthousiasme rond was die met een sisser afloopt. Toch een pijnlijke trend.
Die kern van Deinze mag er wezen trouwens.
Die kern van Deinze mag er wezen trouwens.
Pfoeh. En zo zie je maar dat het er op 1 speeldag allemaal heel anders uit kan zien. Als we Deinze nog 2 x treffen in de eindronde, brr.
-
Mag ik nu eerlijk zijn............. deze (ploeg) verdediging is VEEEEEEL te zwak voor top 1amateur, mogen we nog blij zijn dat het maar 3-0 is he.
als je met deze ploeg toch zou in 1B geraken moet je 3/4 nieuwe spelers halen of direct retour!
laat ons nog maar een jaartje in 1 amateur blijven en gerichte spelers bijhalen want het is zeker nodig
als je met deze ploeg toch zou in 1B geraken moet je 3/4 nieuwe spelers halen of direct retour!
laat ons nog maar een jaartje in 1 amateur blijven en gerichte spelers bijhalen want het is zeker nodig

Tis vooral defensief dat het schort. Ik ben vooral commercieel bang voor een jaartje extra 1e amateur. Ik denk dat er dan wel wat bestaande supporters afhaken en er nog meer oude fans niet meer terug gaan komen. En dan was afgelopen jaar ook niet zo goedkoop natuurlijk.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Feb 17, 2019 7:30 pmMag ik nu eerlijk zijn............. deze (ploeg) verdediging is VEEEEEEL te zwak voor top 1amateur, mogen we nog blij zijn dat het maar 3-0 is he.
laat ons nog maar een jaartje in 1 amateur blijven en gerichte spelers bijhalen want het is zeker nodig![]()
Dan ist ook zo natuurlijk; ik zal er staan! Die eindronde vind ik wel een must.