Lierse Kempenzonen - Seraing Utd [19-01-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - Seraing Utd [19-01-2019]
Of, of het met de woorden van Patrick Goots op GVA te zeggen:Flor wrote: ↑Tue Jan 22, 2019 8:21 pmHet kan. Ik merk bij mezelf dat ik me wat laat meeslepen door deze driepunter, maar dan gaan we echt ons spelpeil wel moeten opkrikken. Die eerste helft was Lierse onwaardig, dat moeten we toch ook niet vergeten. En dan kan je je verbergen achter een veld, maar ik denk niet dat dat komend weekend beter gaat zijn.ozzy105 wrote: ↑Mon Jan 21, 2019 8:22 pmIk denk zelfs wanneer we top vier halen en maar enkele punten moeten ophalen op Thes we een grote kans maken voor ….top vier en max 3-4 p van de leider na het halveren van de punten en het zit erin. Punten worden gehalveerd immens verschil als de top drie nog wat steken laat vallen wat ik wel zie gebeuren is het toeslaan geblazen! Op Knokke is daarom winst al een must!
"
“Zaterdag ben ik ook nog eens naar het Lisp geweest. Lierse Kempenzonen tegen Seraing. Man, wat was het koud. En wat een gruwelijk slechte match. Lierse bakte er niets van. Alleen maar lange ballen en verder niks. Maar bon, na de enige goede aanval van de avond scoren ze toch en dan nog eens met een afgeweken bal... Seraing was negentig minuten de betere ploeg, maar Lierse wint. Dat is het mooie aan voetbal, zeker? Misschien kan het vertrouwen geven. Al zal het voetballend niveau toch nog omhoog moeten. Zelfs bij Ogunjimi, ook al scoort hij twee matchen op een rij. Het moet beter.”
"
Mooi was het inderdaad allemaal niet afgelopen weekend. Maar het zit eventjes mee en dat mag ook eens. Een deugddoend doelpunt in de laatste minuut, de directe concurrenten voor plaats 4 die wat steken laten vallen, ... Daar mogen we onze beide pollekes mee kussen.
Knokke lijkt aan een kleine remonte bezig dus daar gaan we toch anders voor de dag moeten komen.
Wat een mogelijkse promotie betreft: ik denk dat we een volledig nieuwe ploeg moeten gaan halen dan. Zelfs de meer ervaren spelers als Ogunjimi, Da Silva, Wils en Buyens kunnen in de huidige 1B niet meer of amper mee. Als men verder bouwt op deze kern, zitten we een jaar later terug in 1e amateur als je het mij vraagt.
Knokke lijkt aan een kleine remonte bezig dus daar gaan we toch anders voor de dag moeten komen.
Wat een mogelijkse promotie betreft: ik denk dat we een volledig nieuwe ploeg moeten gaan halen dan. Zelfs de meer ervaren spelers als Ogunjimi, Da Silva, Wils en Buyens kunnen in de huidige 1B niet meer of amper mee. Als men verder bouwt op deze kern, zitten we een jaar later terug in 1e amateur als je het mij vraagt.
Vooral Wils & Da Silva. Buyens & Marvin zou ik nog het voordeel van de twijfel willen geven.Lierenaar wrote: ↑Wed Jan 23, 2019 12:15 pmMooi was het inderdaad allemaal niet afgelopen weekend. Maar het zit eventjes mee en dat mag ook eens. Een deugddoend doelpunt in de laatste minuut, de directe concurrenten voor plaats 4 die wat steken laten vallen, ... Daar mogen we onze beide pollekes mee kussen.
Ik begrijp niet dat men Wils steeds blijft onderschatten. Die doet echt wel zijn job en zou dit in 1B ook nog zeker doen. Mijns inziens uiteraard.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Mja, vorig jaar was ik het met je eens. Ze moeten hem natuurlijk wel juist uitspelen, belangrijke nuance.
Heb hem echter defensief dit jaar toch al met knikkende knieëen weten spelen. Nu; louter omwille van zijn karakter en vechtlust heb ik hem er nog steeds graag bij hoor. Maar ik weet niet of hij bij een eventuele promotie terug de stap omhoog kan zetten.
Toch denk dat we centraal achteraan hem niet kunnen missen
Wat is jullie gedacht over Smolders tot zover?
van wat ik zag zaterdag niet goed. maar ja op 1 match oordelen word moeilijk. zeker ook omdat niemand goed was.
Ik ga proberen komende thuismatch meer oo hem te letten. Leuk om iemand in onze rangen te hebben die vanuit onze jeugd komt (zij het via een omweg). Met Delorge ernaast hebben we dan wel een vrij jeugdige verdediging.