Lierse K - Club NXT [20-09-2020]
Re: Lierse K - Club NXT [20-09-2020]
Petrov zat volledig kapot op het einde, kon letterlijk niet meer vooruit.
Daar moet dringend iets aan gedaan worden zodat hij deftig kan vervangen worden op zo'n moment.
Daar moet dringend iets aan gedaan worden zodat hij deftig kan vervangen worden op zo'n moment.
Formerly known as Lisp-boy
Eerste helft moet match gespeeld zijn, kansen genoeg, en der die geen rood geeft, en bij doelpunt toch altijd fout. 2 de helft vond ik minder en op einde komen we nog goed weg, wat een kopbal van die doelman ! Ons middenveld gilis, landschoot, bitsoundou sterk ! Allach ook, straetman vond ik minder, ingevallen samyn denk dat die snel in basis gaat staan. Achteraan vanderveken je kan ermee lachen maar speelde weer zijn wedstrijd.vangenechten valt voor mij beetje zwak uit. Vooraan Petrov assist voor de rest hard werkend zonder resultaat.
Leuke match. Eerste keer ooit dat ik achter de goal zat
We hadden echt wel de bovenhand. Allach is toch wel echt een cruciale pion voor ons. Ik vond dat er toch nog aardig wat sfeer was in het stadion.

We hadden echt wel de bovenhand. Allach is toch wel echt een cruciale pion voor ons. Ik vond dat er toch nog aardig wat sfeer was in het stadion.
Enig idee hoeveel mensen zijn komen opdagen?
-
Zeker? Dacht dat er max 2000 binnen mochten.
Vond dat er wel wat volk zat. Nu, een lege N werkt in dat opzicht wel vertekenend.
Pff.. er zit zoveel achter de paywall van gva tegenwoordig.