Promotie & verbeteringen forum

Praktische zaken omtrent het forum (lay-out, problemen, verbeteringen,..) kunnen hier besproken worden.
Flor
Re: Promotie & verbeteringen forum

Post by Flor » Fri Feb 05, 2021 2:56 pm

Justhomuch wrote:
Thu Feb 04, 2021 5:27 pm
Ik zag net dat het supportersverbond een nieuwe website heeft, is er een mogelijkheid om een samenwerking te doen met dit forum? Lijkt mij dat je dan een groter bereik hebt.
Geen dom idee van deze meneer!

KRKN

Post by KRKN » Sun Feb 07, 2021 8:53 am

Justhomuch wrote:
Ik zag net dat het supportersverbond een nieuwe website heeft, is er een mogelijkheid om een samenwerking te doen met dit forum? Lijkt mij dat je dan een groter bereik hebt.
Geen slecht idee. Ik kan ze altijd wel eens contacteren. Ik ga binnenkort vermoedelijk ook wat promo op FB proberen. Zou tof zijn om nog een vijftal (echt) actieve leden erbij te kunnen krijgen :)

KRKN

Post by KRKN » Tue Mar 02, 2021 8:28 pm

KRKN wrote:
Sun Feb 07, 2021 8:53 am
Justhomuch wrote:
Geen slecht idee. Ik kan ze altijd wel eens contacteren. Ik ga binnenkort vermoedelijk ook wat promo op FB proberen. Zou tof zijn om nog een vijftal (echt) actieve leden erbij te kunnen krijgen :)
Kleine update hierover (om aan te tonen dat ik wel degelijk iets met jullie feedback doe :D ). Ik heb het SV gecontacteerd en binnenkort zitten we eens samen om een eventuele verdere samenwerking te bespreken.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Mar 02, 2021 9:09 pm

KRKN wrote:
Tue Mar 02, 2021 8:28 pm
KRKN wrote:
Sun Feb 07, 2021 8:53 am
Justhomuch wrote:
Kleine update hierover (om aan te tonen dat ik wel degelijk iets met jullie feedback doe :D ). Ik heb het SV gecontacteerd en binnenkort zitten we eens samen om een eventuele verdere samenwerking te bespreken.
En terecht! Zo’n schitterend voorstel 8-)
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Sat Mar 27, 2021 1:28 pm

Een update hierover:
Een tijdje terug heb ik samen gezeten met het Supportersverbond om een samenwerking met het SV zelf en het forum te bespreken.
Ook bij het SV zelf zijn ze bezig om zoveel mogelijk te verenigen onder de noemer van 'Lierse Supporters' (zoals misschien reeds duidelijk geworden op sociale media). Het idee is om verschillende initiatieven die nu afzonderlijk bestaan (zoals het forum) onder te brengen onder de noemer van 'Lierse Supporters'. Dat moet op zijn beurt meer bezoekers naar het forum brengen (en de community versterken).

Wat gaat er concreet veranderen?
De naam van het forum zal wijzigen (de url blijft vooralsnog wél nog hetzelfde). Er zullen nog verder gekeken worden hoe we bepaalde initiatieven verder kunnen integreren. Ook gaan we kijken hoe we de banner op die manier wat uniform kunnen houden met de rest van de visuals op sociale media / website van SV (wat tevens de reden is van de vertraging hiervan).

Hoewel de term 'onafhankelijk' wel uit de naam zal verdwijnen, blijft dit wel degelijk het idee. Uiteraard kan er nog stééds kritiek geuit worden en blijf ik dit modereren (uiteraard wel, zoals nu het geval is, binnen acceptabele grenzen).

Hopelijk geeft het een positieve stimulans aan het forum, en kunnen we - zeker naar volgend seizoen toe - er weer volop tegenaan!

Flor

Post by Flor » Sat Mar 27, 2021 6:30 pm

KRKN wrote:
Sat Mar 27, 2021 1:28 pm
Een update hierover:
Een tijdje terug heb ik samen gezeten met het Supportersverbond om een samenwerking met het SV zelf en het forum te bespreken.
Ook bij het SV zelf zijn ze bezig om zoveel mogelijk te verenigen onder de noemer van 'Lierse Supporters' (zoals misschien reeds duidelijk geworden op sociale media). Het idee is om verschillende initiatieven die nu afzonderlijk bestaan (zoals het forum) onder te brengen onder de noemer van 'Lierse Supporters'. Dat moet op zijn beurt meer bezoekers naar het forum brengen (en de community versterken).

Wat gaat er concreet veranderen?
De naam van het forum zal wijzigen (de url blijft vooralsnog wél nog hetzelfde). Er zullen nog verder gekeken worden hoe we bepaalde initiatieven verder kunnen integreren. Ook gaan we kijken hoe we de banner op die manier wat uniform kunnen houden met de rest van de visuals op sociale media / website van SV (wat tevens de reden is van de vertraging hiervan).

Hoewel de term 'onafhankelijk' wel uit de naam zal verdwijnen, blijft dit wel degelijk het idee. Uiteraard kan er nog stééds kritiek geuit worden en blijf ik dit modereren (uiteraard wel, zoals nu het geval is, binnen acceptabele grenzen).

Hopelijk geeft het een positieve stimulans aan het forum, en kunnen we - zeker naar volgend seizoen toe - er weer volop tegenaan!
Goeie zet!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Mar 28, 2021 8:53 pm

Geniale ideeën die Justhomuch 8-)
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Mon Mar 29, 2021 9:23 pm

Justhomuch wrote:
Sun Mar 28, 2021 8:53 pm
Iemand is aan 't hengelen naar pinten bij een terugkeer naar 't stadion? :D

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Mar 29, 2021 9:36 pm

KRKN wrote:
Mon Mar 29, 2021 9:23 pm
Justhomuch wrote:
Sun Mar 28, 2021 8:53 pm
Iemand is aan 't hengelen naar pinten bij een terugkeer naar 't stadion? :D
Van elk forumlid eentje he :lol:
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Wed Apr 28, 2021 6:15 pm

Heb vraagje , mijn zoon zit ook op forum als naam ziggy je zult er al wel wat van gelezen hebben 😄. Maar om een of andere reden moest hij terug inloggen. Maar hij weet wachtwoord niet meer ! Nu kan hij alleen nog lezen maar niet meer posten. Wat moet hij doen om dit op te lossen ?

Post Reply