Promotie & verbeteringen forum
Re: Promotie & verbeteringen forum
Geen dom idee van deze meneer!Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 04, 2021 5:27 pmIk zag net dat het supportersverbond een nieuwe website heeft, is er een mogelijkheid om een samenwerking te doen met dit forum? Lijkt mij dat je dan een groter bereik hebt.
Geen slecht idee. Ik kan ze altijd wel eens contacteren. Ik ga binnenkort vermoedelijk ook wat promo op FB proberen. Zou tof zijn om nog een vijftal (echt) actieve leden erbij te kunnen krijgenJusthomuch wrote: ↑Thu Feb 04, 2021 5:27 pmIk zag net dat het supportersverbond een nieuwe website heeft, is er een mogelijkheid om een samenwerking te doen met dit forum? Lijkt mij dat je dan een groter bereik hebt.

Kleine update hierover (om aan te tonen dat ik wel degelijk iets met jullie feedback doeKRKN wrote: ↑Sun Feb 07, 2021 8:53 amGeen slecht idee. Ik kan ze altijd wel eens contacteren. Ik ga binnenkort vermoedelijk ook wat promo op FB proberen. Zou tof zijn om nog een vijftal (echt) actieve leden erbij te kunnen krijgenJusthomuch wrote: ↑Thu Feb 04, 2021 5:27 pmIk zag net dat het supportersverbond een nieuwe website heeft, is er een mogelijkheid om een samenwerking te doen met dit forum? Lijkt mij dat je dan een groter bereik hebt.![]()

- Justhomuch
En terecht! Zo’n schitterend voorstelKRKN wrote: ↑Tue Mar 02, 2021 8:28 pmKleine update hierover (om aan te tonen dat ik wel degelijk iets met jullie feedback doeKRKN wrote: ↑Sun Feb 07, 2021 8:53 amGeen slecht idee. Ik kan ze altijd wel eens contacteren. Ik ga binnenkort vermoedelijk ook wat promo op FB proberen. Zou tof zijn om nog een vijftal (echt) actieve leden erbij te kunnen krijgenJusthomuch wrote: ↑Thu Feb 04, 2021 5:27 pmIk zag net dat het supportersverbond een nieuwe website heeft, is er een mogelijkheid om een samenwerking te doen met dit forum? Lijkt mij dat je dan een groter bereik hebt.![]()
). Ik heb het SV gecontacteerd en binnenkort zitten we eens samen om een eventuele verdere samenwerking te bespreken.

Wij komen áltijd terug!
Een update hierover:
Een tijdje terug heb ik samen gezeten met het Supportersverbond om een samenwerking met het SV zelf en het forum te bespreken.
Ook bij het SV zelf zijn ze bezig om zoveel mogelijk te verenigen onder de noemer van 'Lierse Supporters' (zoals misschien reeds duidelijk geworden op sociale media). Het idee is om verschillende initiatieven die nu afzonderlijk bestaan (zoals het forum) onder te brengen onder de noemer van 'Lierse Supporters'. Dat moet op zijn beurt meer bezoekers naar het forum brengen (en de community versterken).
Wat gaat er concreet veranderen?
De naam van het forum zal wijzigen (de url blijft vooralsnog wél nog hetzelfde). Er zullen nog verder gekeken worden hoe we bepaalde initiatieven verder kunnen integreren. Ook gaan we kijken hoe we de banner op die manier wat uniform kunnen houden met de rest van de visuals op sociale media / website van SV (wat tevens de reden is van de vertraging hiervan).
Hoewel de term 'onafhankelijk' wel uit de naam zal verdwijnen, blijft dit wel degelijk het idee. Uiteraard kan er nog stééds kritiek geuit worden en blijf ik dit modereren (uiteraard wel, zoals nu het geval is, binnen acceptabele grenzen).
Hopelijk geeft het een positieve stimulans aan het forum, en kunnen we - zeker naar volgend seizoen toe - er weer volop tegenaan!
Een tijdje terug heb ik samen gezeten met het Supportersverbond om een samenwerking met het SV zelf en het forum te bespreken.
Ook bij het SV zelf zijn ze bezig om zoveel mogelijk te verenigen onder de noemer van 'Lierse Supporters' (zoals misschien reeds duidelijk geworden op sociale media). Het idee is om verschillende initiatieven die nu afzonderlijk bestaan (zoals het forum) onder te brengen onder de noemer van 'Lierse Supporters'. Dat moet op zijn beurt meer bezoekers naar het forum brengen (en de community versterken).
De naam van het forum zal wijzigen (de url blijft vooralsnog wél nog hetzelfde). Er zullen nog verder gekeken worden hoe we bepaalde initiatieven verder kunnen integreren. Ook gaan we kijken hoe we de banner op die manier wat uniform kunnen houden met de rest van de visuals op sociale media / website van SV (wat tevens de reden is van de vertraging hiervan).
Hoewel de term 'onafhankelijk' wel uit de naam zal verdwijnen, blijft dit wel degelijk het idee. Uiteraard kan er nog stééds kritiek geuit worden en blijf ik dit modereren (uiteraard wel, zoals nu het geval is, binnen acceptabele grenzen).
Hopelijk geeft het een positieve stimulans aan het forum, en kunnen we - zeker naar volgend seizoen toe - er weer volop tegenaan!
Goeie zet!KRKN wrote: ↑Sat Mar 27, 2021 1:28 pmEen update hierover:
- Justhomuch
Iemand is aan 't hengelen naar pinten bij een terugkeer naar 't stadion?

- Justhomuch
Van elk forumlid eentje he

Wij komen áltijd terug!
Heb vraagje , mijn zoon zit ook op forum als naam ziggy je zult er al wel wat van gelezen hebben
. Maar om een of andere reden moest hij terug inloggen. Maar hij weet wachtwoord niet meer ! Nu kan hij alleen nog lezen maar niet meer posten. Wat moet hij doen om dit op te lossen ?