Promotie & verbeteringen forum
Re: Promotie & verbeteringen forum
Kan de tekst "Community voor de fans van Lierse K." aangepast worden?
We zijn ondertussen eindelijk opnieuw K. Lierse S.K.
Dan een praktische vraag, is er een manier om je username aan te passen zonder al je data te verliezen?
We zijn ondertussen eindelijk opnieuw K. Lierse S.K.

Dan een praktische vraag, is er een manier om je username aan te passen zonder al je data te verliezen?
Formerly known as Lisp-boy
Terechte opmerking. Ik probeer er dit weekend werk van te maken.
Wat de username betreft: ik kan die gerust aanpassen. Stuur maar een bericht met de nieuwe username die je wil (of post die als reactie op deze post, zoals je wil). Let wel op: vanaf dan is dat ook je login

De huidige username Lisp-boy heb ik al heel lang, maar begint ondertussen voor mij wat kinderachtig te klinkenKRKN wrote: ↑Fri Aug 30, 2024 7:09 pmTerechte opmerking. Ik probeer er dit weekend werk van te maken.
Wat de username betreft: ik kan die gerust aanpassen. Stuur maar een bericht met de nieuwe username die je wil (of post die als reactie op deze post, zoals je wil). Let wel op: vanaf dan is dat ook je login![]()

Als nieuwe username had ik graag Netzer gehad, alvast bedankt.
We zijn ondertussen 8 maanden later en het staat er nog steeds zo.
Ook bij de topics staat er "Lierse Kempenzonen".
Het is absoluut niet mijn bedoeling om hiermee iemand te bekritiseren of aan te vallen, ik weet en begrijp dat hier alles op vrijwillige basis gebeurd waarvoor zeker mijn respect, maar heel eerlijk ... mij stoort zoiets enorm.
Just saying

- Justhomuch