Promotie & verbeteringen forum

Praktische zaken omtrent het forum (lay-out, problemen, verbeteringen,..) kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: Promotie & verbeteringen forum

Post by KRKN » Wed Nov 11, 2020 10:19 am

KRKN wrote:
Mon Jul 06, 2020 6:19 pm
Justhomuch wrote:
Sun Apr 19, 2020 1:27 pm
Succes! Ik hoop stiekem ook op het logo :mrgreen:
Vandaag met iemand gesproken die 't een en 't ander van grafisch ontwerp afkent en ons hierbij mogelijks verder wil helpen.

Ook gedaan vandaag: SSL geïnstalleerd (= lees als: alles wat veiliger gemaakt. Dit heeft normaal ook positieve impact op de zoekresultaten).
Kleine update hierover: na meerdere malen aandringen is die ene persoon toch afgehaakt.
Heb er dus twee andere gecontacteerd. Ik hoop binnen dit en 1 a 2 weken toch een nieuwe banner te kunnen toevoegen aan het forum.
Dat kan het nodige geklungel opleveren, dus niet raar opkijken als jullie vreemde dingen zien gebeuren bovenaan :)

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Nov 11, 2020 1:18 pm

KRKN wrote:
Wed Nov 11, 2020 10:19 am
KRKN wrote:
Mon Jul 06, 2020 6:19 pm
Justhomuch wrote:
Sun Apr 19, 2020 1:27 pm
Succes! Ik hoop stiekem ook op het logo :mrgreen:
Vandaag met iemand gesproken die 't een en 't ander van grafisch ontwerp afkent en ons hierbij mogelijks verder wil helpen.

Ook gedaan vandaag: SSL geïnstalleerd (= lees als: alles wat veiliger gemaakt. Dit heeft normaal ook positieve impact op de zoekresultaten).
Kleine update hierover: na meerdere malen aandringen is die ene persoon toch afgehaakt.
Heb er dus twee andere gecontacteerd. Ik hoop binnen dit en 1 a 2 weken toch een nieuwe banner te kunnen toevoegen aan het forum.
Dat kan het nodige geklungel opleveren, dus niet raar opkijken als jullie vreemde dingen zien gebeuren bovenaan :)
Professionalisering van’t forum kan enkel maar toegejuicht worden!
Wij komen áltijd terug!

admin
Site Admin

Post by admin » Sun Nov 15, 2020 4:24 pm

Alvast een kleine update in verband met bovenstaand punt: zoals sommigen kunnen zien wordt er dus effectief gewerkt aan de banner / logo bovenaan.

Aanpassingen die vandaag reeds geïmplementeerd zijn:
  • Het 'MyInvision' standaard logo heeft plaatsgemaakt voor het allen bekende Lierse-logo.
  • Normaal zie je dit nu ook op de mobiele versie van de website
Dit werk is nog niet af. Uiteindelijk zal ook de gele achtergrond van de banner bovenaan plaatsmaken voor een 'upgrade'. Daar wordt nog aan gewerkt, maar dit is alvast al een stap in de goede richting.

Zie je de aanpassingen nog niet?
Dat heeft vermoedelijk te maken met je 'cache'. Dit is een soort van geheugen van je browser; indien je dit opkuist worden alle afbeeldingen van het forum opnieuw geladen en zie je normaal gezien de aanpassingen bovenaan het forum wel. Via Google kan je makkelijk per browser vinden hoe je de cache opkuist. Lukt dit niet, laat het me even weten en dan schiet ik te hulp.

Het kan trouwens zijn dat ik binnekort onderaan de website (op een niet-storende en subtiele manier) een klein beetje reclame plaats om een deel van de gemaakte kosten (domeinnaam + hosting) te kunnen compenseren, maar daar ben ik nog niet zeker van. Eerst zien dat de huidige aanpassingen goed uitpakken.

Jullie feedback is uiteraard zeker welkom. Ik heb de aanpassingen alleen maar bij mezelf kunnen testen, dus als jullie nog rare dingen opmerken; post het hier gerust!

KRKN

Post by KRKN » Sun Nov 15, 2020 6:57 pm

Nog een kleine toevoeging: door de aanpassingen zijn er wat links in de zwarte navigatiebalk bovenaan verspringen. Dat probeer ik deze week nog te fixen, maar vandaag lukt dat niet meer

Flor

Post by Flor » Mon Nov 16, 2020 7:26 pm

Proper!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Nov 17, 2020 11:33 am

Logo komt er sinds vandaag op bij mij, goed werk!
Wij komen áltijd terug!

David

Post by David » Fri Nov 27, 2020 5:30 pm

Ik krijg ineens veel reklaam onderaan het forum.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Nov 27, 2020 6:07 pm

David wrote:
Fri Nov 27, 2020 5:30 pm
Ik krijg ineens veel reklaam onderaan het forum.
Kijk wat admin een paar posts hier boven vermelde
Wij komen áltijd terug!

David

Post by David » Fri Nov 27, 2020 7:08 pm

Juist, 'k had het ni gelezen.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Feb 04, 2021 5:27 pm

Ik zag net dat het supportersverbond een nieuwe website heeft, is er een mogelijkheid om een samenwerking te doen met dit forum? Lijkt mij dat je dan een groter bereik hebt.
Wij komen áltijd terug!

Post Reply