Urbain Spaenhoven Technisch Coördinator

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
smiths
Re: Urbain Spaenhoven Technisch Coördinator

Post by smiths » Tue Sep 17, 2019 6:55 pm

Beste mensen,

Urbain wordt TD dwz :

* Hij zal niet op veld staan
* Hij zal geen trainingen leiden
* Hij zal niet op de bank zitten
* Hij gaat zich bekommeren om de transfers en de visie van de club naar de toekomst
* Hij zal wekelijks gesprekken voeren met Rocky en Nico en de andere leden van de staf

Voor mij een schitterende zaak, hij heeft nu de tijd om rustig een opvolger te zoeken voor Rocky en daarbij goed werk te leveren. Urbain is by far de beste man op die positie is een klassebak van jewelste en kent als geen ander deze reeksen.

Nog iets over het budget een trainer ontslaan kost geld maar reken er maar op dat het bestuur daar wel rekening mee heeft gehouden. En nogmaals spelers worden niet gehaald zoals ergens anders met sponsors maar een structureel budget waarvan alles 1 geheel vormt. Aboverkoop,losse ticketverkoop,sponsors op een stevige basis,catering en indirecte inkomsten zoals huurovereenkomsten met privé bedrijven. Bij ons geen 350 abo's verkocht maar bijna 3000. Bij ons geen 80 losse tickets per match maar over zoals tegen Molenbeek meer dan 1500 nu minder ja maar toch een 800.

Spelen we paniekvoetbal ? Nee in de verre verste, Herwig heeft ingezien dat hij niet meer bij Oosterzonen zit en dat hij professioneel moet werken. Is Urbain de man die zoals de zotte Egyptische trainer Forsure de boel gaat belazeren en onder de duiven van Rocky gaat schieten. TOTAAL niet. Maar als Rocky niet voldoet zal hij ingrijpen in samenspraak met bestuur en de rest van de staf. Hij is een gentlemen pur sang.

Wij hebben niets te verbergen als de jeugd slechte resultaten haalt wordt dit niet verborgen, als er lege tribunes zijn zullen wij die foto's laten zien. Het is een hemelsbreed verschil met het Samy tijdperk. Wij blijven in wind en weer onze ploeg steunen en haken niet af, er zijn mensen die tot het uiterste gaan en alles voor doen om match in match uit mee te gaan tot ergernis van vrouw en kinderen.

Er zijn mensen die op het Lyra forum die zulke zaken schrijven :

k begrijp de supporters van LK niet ... ze slikken dit weer als zoete koek. Ze verwijzen naar situatie Kompany, maar dat is toch een gans andere situatie als die van vorig jaar bij LK. Heb hen dat al eens duidelijk gemaakt, maar het wil er niet in.
Quasi geen kritiek wordt het op het huidig beleid gegeven. Nee, straffer zelfs ... het bestuur is goed bezig zeggen ze.
Als hun bestuur goed bezig is, dan moet ik zeggen dat ons bestuur uitmuntend - outstanding - bezig is.
Echt onbegrijpelijk, ik weet eigenlijk zelfs niet waarom het me nog zoveel doet. Misschien zitten de vele slechte herinneringen van in een nog niet zover verleden er voor iets tussen.

* Urbain is geklikt bij de bond door een oud bestuurslid omdat zijn zoon niet mocht meespelen bij Boom
* Vincent Kompany heeft zijn diploma nog NIET en mag daar niet op de bank zitten
* Het is NIET omdat je speler trainer bent dat je geen diploma moet hebben
* De Herdt en Smith hebben allebei een diploma maar het is Kompany en Spaenhoven die trainingen hebben geleidt. Wij worden gestraft, Anderlecht niet.

Kijk niet alles is perfect maar er wel op een eerlijke manier gewerkt met vallen en opstaan. Rome is ook niet op seizoen gebouwd. En je ziet elke week verbeteringen op vele vlakken, sportief jammer genoeg niet maar dat kan komen.

Nog zo'n post op mijn facebook :

Beste Vincent, vlgs KBVB offieciêl 353 ingeschreven, gewestelijke afdeling (onder de kerktoren)! Niveau IP 1/2/3 ster volledig geweigerd, nog veel succes met de jeugd.

Wat bereik je met deze onzin ? Deze cijfers kloppen niet de jeugd in Oosterzonen is er niet bij gerekend. Praat maar eens met Hernan Losada over onze jeugd en zeker de beloften. Hij heeft er tegen gespeeld en was zwaar onder de indruk van onze beloften. Ga maar eens kijken Michael Naji is een supertrainer.

Na 15 jaar miserie doet hij eindelijk eens deugd om een bestuur te zien dat ervoor gaat met vallen en opstaan. Zonder hen geen voetbal meer op het lisp en enkel 450 man in Berlaar. Samy zou nooit aan hun hebben verkocht en niemand zou naar Berlaar gaan van de huidige supporters. Dus een beetje respect voor ons bestuur is op zijn plaats.

Paul Anka

Post by Paul Anka » Tue Sep 17, 2019 7:35 pm

Beste Smith, uw disputen met LL interesseren mij géén fluit.
Het aanstellen van 4 trainers binnen één jaar is belachelijk en getuigt gewoon van sportieve onbekwaamheid, zoals Ressel op blz 3 van dit item terecht citeerde.
Last edited by Paul Anka on Tue Sep 17, 2019 8:31 pm, edited 2 times in total.

Saki

Post by Saki » Tue Sep 17, 2019 7:50 pm

Ik citeer je even omdat je mij citeert ;-)

Spelen we paniekvoetbal ?

In mijn ogen wel Smiths.
En dat wilt niet zeggen dat ik geen ongelijk kan hebben, ik vrees er echter voor...

3970

Post by 3970 » Tue Sep 17, 2019 7:58 pm

Smiths, hou op met uw heksenjacht tegen alles wat met LL te maken heeft. Het zou u sieren.
Ik heb daar vrienden zitten.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Tue Sep 17, 2019 8:15 pm

Ja dat gedoe met LL interesseert mij niet.
Nu op het vroegere forum praatte ik niet omdat het daar vaak negatief was. Onder andere door Smiths die vaak zat te kappen op een Roel Runen of Neel De Ceulaer. Op een vorige post was hij diezelfde Roel aan het verdedigen, heel vreemd.
Voorts is hij qua cijfers ook nog niet veranderd heb ik de indruk. Vroeger kwamen ze meestal vanop café of van een frituur.
Ik vind zo'n berichten/leugens vreselijk ambetant.
Gelukkig vertrek ik bijna terug naar het buitenland waar ik het meestal drukker heb met mijn werk dat ik sneller over zulke zever kan zien. En dat geldt nog voor iemand hier wiens plaat altijd blijft hangen.

Axassin

Post by Axassin » Tue Sep 17, 2019 8:21 pm

Thomas1906 wrote:
Tue Sep 17, 2019 8:15 pm
Nu op het vroegere forum praatte ik niet omdat het daar vaak negatief was. Onder andere door Smiths die vaak zat te kappen op een Roel Runen of Neel De Ceulaer. Op een vorige post was hij diezelfde Roel aan het verdedigen, heel vreemd.
Voorts is hij qua cijfers ook nog niet veranderd heb ik de indruk. Vroeger kwamen ze meestal vanop café of van een frituur.
Gelukkig vertrek ik bijna terug naar het buitenland waar ik het meestal drukker heb met mijn werk dat ik sneller over zulke zever kan zien. En dat geldt nog voor iemand hier wiens plaat altijd blijft hangen.
Wie zou hij bedoelen met dat laatste? :shock: :lol:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

suproger

Post by suproger » Tue Sep 17, 2019 8:46 pm

triestige boel hier pfff

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Tue Sep 17, 2019 9:12 pm

Axassin wrote:
Tue Sep 17, 2019 8:21 pm
Thomas1906 wrote:
Tue Sep 17, 2019 8:15 pm
Wie zou hij bedoelen met dat laatste? :shock: :lol:
Ik heb de indruk dat jij het ook soms lastig vindt. :D

Berrem

Post by Berrem » Tue Sep 17, 2019 9:54 pm

Ff on topic.

Ik geef de nieuwe constructie een kans:

- negativiteit gaat ons zeker niet vooruit helpen
- urbain heeft een bewezen impact op de spelersgroep
- 5 trainers op anderhalf jaar zou toch echt wel een op ons blazoen zijn.
- een trainersontslag heeft zelden een positief effect volgens de statistieken.
- het voetbal is echt niet slecht, met een tikkeltje geluk hadden we 7 op 9 gehaald.
- deze oplossing werkt (hopelijk) dan een volledig nieuwe trainer zich eerst te laten inwerken.

Genoeg gezeverd, ze moeten komend weekend simpelweg winnen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Axassin

Post by Axassin » Tue Sep 17, 2019 10:46 pm

suproger wrote:
Tue Sep 17, 2019 8:46 pm
triestige boel hier pfff
Toch niet veel om vrolijk van te worden, ofwel? Hoe zie jij het?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Post Reply