A-kern
Re: A-kern
Er heeft nog een verdediger van de jeugd van Gent getekend,maar zal voor de reserven zijn denk . Dannel nkulikiyimana, 17 jaar.
- Justhomuch
Nu moet er zeker aanvallend nog iets bijkomen.
Hympe en Stanic zijn nog jong en hebben potentie, maar er moet absoluut nog een spits met enige ervaring bij.
Hympe en Stanic zijn nog jong en hebben potentie, maar er moet absoluut nog een spits met enige ervaring bij.
Formerly known as Lisp-boy
Komt sowieso nog een aanvaller bij idd. Of die ervaren zal zijn, geen idee. Maar ik weet wel met wie ze bezig waren/zijn en dan mikken ze toch redelijk hoog.
Trainer lijkt te kiezen voor een 3-5-2. Volgens hoe hij tegen Heist speelde, was Samih 1 van de 2 aanvallers samen met stanic. Maar ik verwacht Himpe snel in de ploeg (volgens mensen uit de voetbalwereld echt wel een hele goeie in wording) + daarbij nog een extra aanvaller.
Op de flank/wing back heb je dan masaki, de buyser, de schrijver, de vos en mboko.
Dat lijkt me qua bezetting zeker ok en veel breder dan afgelopen seizoenen.
Ik vermoed dat als ze Sy en Boncina wegkrijgen, er nog iets extra zal komen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Je weet met wie ze bezig zijn maar niet of het ervaring is of nietAxassin wrote: ↑Sat Aug 08, 2026 3:07 pmKomt sowieso nog een aanvaller bij idd. Of die ervaren zal zijn, geen idee. Maar ik weet wel met wie ze bezig waren/zijn en dan mikken ze toch redelijk hoog.
Trainer lijkt te kiezen voor een 3-5-2. Volgens hoe hij tegen Heist speelde, was Samih 1 van de 2 aanvallers samen met stanic. Maar ik verwacht Himpe snel in de ploeg (volgens mensen uit de voetbalwereld echt wel een hele goeie in wording) + daarbij nog een extra aanvaller.
Op de flank/wing back heb je dan masaki, de buyser, de schrijver, de vos en mboko.
Dat lijkt me qua bezetting zeker ok en veel breder dan afgelopen seizoenen.
Ik vermoed dat als ze Sy en Boncina wegkrijgen, er nog iets extra zal komen.
ach maakt ’niet uit als hij ze maar binnen stamt. Van himpe verwacht ik wel wat ja .