A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Tokky89
Re: A-kern

Post by Tokky89 » Sat Aug 08, 2026 1:21 pm

Er heeft nog een verdediger van de jeugd van Gent getekend,maar zal voor de reserven zijn denk . Dannel nkulikiyimana, 17 jaar.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Aug 08, 2026 1:32 pm

Tokky89 wrote:
Sat Aug 08, 2026 1:21 pm
Er heeft nog een verdediger van de jeugd van Gent getekend,maar zal voor de reserven zijn denk . Dannel nkulikiyimana, 17 jaar.
Qua tongbreker kan die achternaam wel tellen
Wij komen áltijd terug!

Netzer

Post by Netzer » Sat Aug 08, 2026 2:31 pm

Nu moet er zeker aanvallend nog iets bijkomen.
Hympe en Stanic zijn nog jong en hebben potentie, maar er moet absoluut nog een spits met enige ervaring bij.
Formerly known as Lisp-boy

Axassin

Post by Axassin » Sat Aug 08, 2026 3:07 pm

Netzer wrote:
Sat Aug 08, 2026 2:31 pm
Hympe en Stanic zijn nog jong en hebben potentie, maar er moet absoluut nog een spits met enige ervaring bij.
Komt sowieso nog een aanvaller bij idd. Of die ervaren zal zijn, geen idee. Maar ik weet wel met wie ze bezig waren/zijn en dan mikken ze toch redelijk hoog.

Trainer lijkt te kiezen voor een 3-5-2. Volgens hoe hij tegen Heist speelde, was Samih 1 van de 2 aanvallers samen met stanic. Maar ik verwacht Himpe snel in de ploeg (volgens mensen uit de voetbalwereld echt wel een hele goeie in wording) + daarbij nog een extra aanvaller.

Op de flank/wing back heb je dan masaki, de buyser, de schrijver, de vos en mboko.

Dat lijkt me qua bezetting zeker ok en veel breder dan afgelopen seizoenen.

Ik vermoed dat als ze Sy en Boncina wegkrijgen, er nog iets extra zal komen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Carlke

Post by Carlke » Sat Aug 08, 2026 5:33 pm

Axassin wrote:
Sat Aug 08, 2026 3:07 pm
Netzer wrote:
Sat Aug 08, 2026 2:31 pm
Komt sowieso nog een aanvaller bij idd. Of die ervaren zal zijn, geen idee. Maar ik weet wel met wie ze bezig waren/zijn en dan mikken ze toch redelijk hoog.

Trainer lijkt te kiezen voor een 3-5-2. Volgens hoe hij tegen Heist speelde, was Samih 1 van de 2 aanvallers samen met stanic. Maar ik verwacht Himpe snel in de ploeg (volgens mensen uit de voetbalwereld echt wel een hele goeie in wording) + daarbij nog een extra aanvaller.

Op de flank/wing back heb je dan masaki, de buyser, de schrijver, de vos en mboko.

Dat lijkt me qua bezetting zeker ok en veel breder dan afgelopen seizoenen.

Ik vermoed dat als ze Sy en Boncina wegkrijgen, er nog iets extra zal komen.
Je weet met wie ze bezig zijn maar niet of het ervaring is of niet 🤣 ach maakt ’niet uit als hij ze maar binnen stamt. Van himpe verwacht ik wel wat ja .

Post Reply