A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: A-kern

Post by ozzy105 » Thu Apr 24, 2025 1:24 pm

Hoe jammer ook, jeugdproduct of niet laten vertrekken. Op 2 jaar amper 7 of 8 matchen gespeelt... Laes idem laten vertrekken.

Ziggy

Post by Ziggy » Fri Apr 25, 2025 12:48 am

Mawete Hopelijk kunnen we die houden

Devyd

Post by Devyd » Fri Apr 25, 2025 4:19 pm

Ik verwacht ook voor komend seizoen ni te veel nieuwe spelers , degene die vertrekken gaan vervangen worden door jongens uit amateur en jeugdspelers .

Bv , Claes heeft nog altijd geen voorstel gekregen , terwijl er al verschillende andere ploegen contact hebben gezocht !
Ondertussen verteld de voorzitter op de supporterclubs dat hij het dubbele van nu wil verdienen. Wat 100% niet klopt !

Dan moet je ni verschieten dat die er niet meer gaat bij zijn he .

1 van de weinige met ervaring en nog 1 van de laatste spelers hier van kleins af aan rond heeft gelopen .

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Apr 25, 2025 4:55 pm

Het geloof in LVT is gevoelig aan het afnemen! Ik ken hondstrouwe supporters die 40-50 jaar trouw op post waren op het lisp en die nu afhaakten of dreigen af te haken!!! Men kan supporters geen blaasjes blijven wijsmaken en of spelers!!! Niet verschieten dat Claes de volgende is die volgend jaar op Daknam zit. Loopt daar vol van ex-lierse spelers...

Carlke

Post by Carlke » Sat Apr 26, 2025 11:31 am

ozzy105 wrote:
Fri Apr 25, 2025 4:55 pm
Het geloof in LVT is gevoelig aan het afnemen! Ik ken hondstrouwe supporters die 40-50 jaar trouw op post waren op het lisp en die nu afhaakten of dreigen af te haken!!! Men kan supporters geen blaasjes blijven wijsmaken en of spelers!!! Niet verschieten dat Claes de volgende is die volgend jaar op Daknam zit. Loopt daar vol van ex-lierse spelers...
Afnemen vind ik groot woord , je spreekt hier over mensen die 50 jaar komen zien , dat zijn ook de generatie die voetbal hebben meegemaakt op heel andere wijze he . Ook ik trouwens nog held tijd . Vergeet niet het voetbal van nu draait om mega veel geld , en lierse overkop is gegaan , zei niet alleen trouwens door het voetbal van nu . Dus ik denk dat je al blij mag zijn dat we heg nu redelijk doen op het 2 de niveau. Natuurlijk moeten we ooit wel eens mee doen of eens promoveren . Maar als je ziet we spelen toch al voor meer fans dan enkele jaren geleden . Zal het nog eens zeggen stop met voetbal te zien van jaren terug dat is voorbij. Daar kan lier nooit meef naar toe, zie naar andere ploegen daar is het net hetzelfde ga ze niet alllemaal noemen veel te veel .

Carlke

Post by Carlke » Sat Apr 26, 2025 11:36 am

Er gaat veel werk te doen zijn ja ... want het zal niet over claes alleen gaan ...er gaat interesse zijn in veel spelers, en je weet clubliefde bestaat niet meer iedereen wil geld verdienen in het voetbal . Wel al mooi marijnissen hebben verlengd al is dat geen zekerheid dat die blijft voor centen kan alles veranderen.

TV2002

Post by TV2002 » Sun Apr 27, 2025 5:36 pm

Iemand nog iets opgevangen over de contractsituatie van Claes? Of andere geruchten?
Ook benieuwd wat ze met PDS gaan doen, maar vrees dat dat game-over is.

Verder hoorde ik dat ze ook aan het onderhandelen waren met Shoffner voor een verlengd verblijf.

Devyd

Post by Devyd » Sun Apr 27, 2025 7:04 pm

Van Claes weet ik enkel dat ze wel degelijk met hem verder willen , maar dat ze nog geen financieel voorstel konden doen , dat was een paar weken geleden .

Tot dit weekend is daar alvast niets aan gewijzigd , en is er geen voorstel .

tompax

Post by tompax » Sun Apr 27, 2025 10:31 pm

Voor Pieter zou het er bij ons op zitten, spijtig dat het zo gelopen is...

Axassin

Post by Axassin » Mon Apr 28, 2025 10:11 am

tompax wrote:
Sun Apr 27, 2025 10:31 pm
Voor Pieter zou het er bij ons op zitten, spijtig dat het zo gelopen is...
Inderdaad want is toch een echt jeugdproduct.. Aan de andere kant heeft die over de laatste 2-3j amper gespeeld door aanhoudende blessures. Wordt er dit jaar ook al 25. Ze verwachten ook enorm veel van die Vincent De Vos.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Post Reply