Beloften
-
Re: Beloften
Die mannen zijn wel degelijk vrij goed ,
Maar komen nu in een elite reeks terecht waar het allemaal een pak sneller gaat .
Geef ze nog een paar weken en dan zullen ze hun draai wel vinden
Maar komen nu in een elite reeks terecht waar het allemaal een pak sneller gaat .
Geef ze nog een paar weken en dan zullen ze hun draai wel vinden

Ja oke maar ook vorig jaar werd er niet veel resultaat geboekt zie ik in een vorig bericht ! Hopelijk snel resultaten dan !
- Justhomuch
Ga jij zelf kijken? Of gewoon via de app BFF? Want is hier al paar keer aangehaald dat die ploegen niet kloppen, de U21 was de beloftenploeg meen ik mij te herinneren en de reserven was een veteranenploeg oid.
Wij komen áltijd terug!
Ik neem aan dat een belofteploeg toch de mannen zijn die op termijn het moeten gaan waarmaken niet ?
-
De beloftenploeg van vorig jaar had ook een grijs seizoen gedraaid. Ergens richting de laagste plekken van het klassement geëindigd.Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 30, 2020 9:04 amGa jij zelf kijken? Of gewoon via de app BFF? Want is hier al paar keer aangehaald dat die ploegen niet kloppen, de U21 was de beloftenploeg meen ik mij te herinneren en de reserven was een veteranenploeg oid.
-
Beloften 1-1 gelijk tegen RAFC
- Justhomuch
-
Idd, mooi resultaat.
- Justhomuch
De wedstrijd vandaag van de beloftenploeg is uitgesteld, vorige week ook al, iemand die hier iets meer van weet?
Wij komen áltijd terug!