Urbain Spaenhoven Technisch Coördinator
-
Re: Urbain Spaenhoven Technisch Coördinator
Wel opvallend dat er hier toch niet direct een euforische stemming is vergeleken met de reacties op fb.
Het is fijner om die onderbouwde commentaar hier te lezen ipv de snelle hiep hiep hoera-kreten.
Het is fijner om die onderbouwde commentaar hier te lezen ipv de snelle hiep hiep hoera-kreten.
Als ze nu een 18/18 halen wil ik gerust mijn ongelijk toegeven. Ik hoop er op. Er gaat wat nodig zijn om iedereen terug op een lijn te krijgen.Thomas1906 wrote: ↑Tue Sep 17, 2019 2:36 pmWel opvallend dat er hier toch niet direct een euforische stemming is vergeleken met de reacties op fb.
Hier laten ze een unieke kans liggen. Je zit met een meer dan behoorlijke kern (akkoord, we zouden nog een LB en dergelijke kunnen gebruiken maar globaal gezien mogen we best content zijn). Je zit met meer dan behoorlijke opties qua trainers die vrij zijn, en dan doe je dit.
Dit is jezelf in de voet schieten. Het enige wat ik kan smaken is die sneer aan Kompany.
Dit is jezelf in de voet schieten. Het enige wat ik kan smaken is die sneer aan Kompany.
Ach, 2 keer winnen en iedereen content. Ik heb al eerder aangegeven dat ik niet warm word van zulk gedrag.
Maar goed, in dat bedje zijn vele clubs ziek.
Maar goed, in dat bedje zijn vele clubs ziek.
Ik hou er zelfs rekening mee dat het Lierse bestuur, enkele weken geleden, RP beloftes en garanties heeft gegeven toen hij niet tekende bij Waasland Beveren. Het Lierse bestuur wil, bij deze verkeerd ingeschatte keuze voor RP, zijn sportief imago zeker niet verder schaden of verliezen en RP zo lang mogelijk krediet geven en aan boord houden. Trouwens, voor de zoveelste keer, nu een 5e hoofdtrainer binnen één jaar moeten aanstellen zou belachelijk zijn en getuigen van sportieve onkunde en onbekwaamheid.
We kunnen ons nu afvragen of . . . deze te ruime spelersgroep (waarbij sommigen ook opgemerkt ongenoegen, ontevredenheid en opgekropte frustraties tonen) nog voldoende vertrouwen, motivatie, discipline, respect en bewondering heeft voor RP als T1? Kan Urbain Spaenhoven, wellicht met een schaduwrol van buiten het veld, de topkwaliteit, de motivatie, de nodige discipline en de winnaarsmentaliteit in deze heterogene spelersgroep krijgen of bovenhalen? En wat gaat het effect zijn als men zou verliezen in Dessel?
Boenk erop Ressel boenk erop man! Consequent zijn ze alvast niet ter vergelijking onder René 14 op 27 en één verlieswedstrijd onder Peeters 12 op 39 drie winstpartijen, drie gelijkspelen en liefst zeven verlieswedstrijden! De laatste zes matchen buiten de eindronde gerekend halen Peeters en zijn troepen amper 2 op 18 .. Urbain binnenhalen is een ' zoethoudertje ' voor een steeds meer morrend publiek en de hoop een mentale klik te veroorzaken maar idd stel wanneer er weer een verliesmatch volgt in Dessel en daarna Deinze en uit Seraing waar je ook zware wedstrijden tegemoet gaat! Dit getuigd van wanbeleid de harde conclusie maar realiteit!Ressel wrote: ↑Tue Sep 17, 2019 4:16 pmIk hou er zelfs rekening mee dat het Lierse bestuur, enkele weken geleden, RP beloftes en garanties heeft gegeven toen hij niet tekende bij Waasland Beveren. Het Lierse bestuur wil, bij deze verkeerd ingeschatte keuze voor RP, zijn sportief imago zeker niet verder schaden of verliezen en RP zo lang mogelijk krediet geven en aan boord houden. Trouwens, voor de zoveelste keer, nu een 5e hoofdtrainer binnen één jaar moeten aanstellen zou belachelijk zijn en getuigen van sportieve onkunde en onbekwaamheid.
We kunnen ons nu afvragen of . . . deze te ruime spelersgroep (waarbij sommigen ook opgemerkt ongenoegen, ontevredenheid en opgekropte frustraties tonen) nog voldoende vertrouwen, motivatie, discipline, respect en bewondering heeft voor RP als T1? Kan Urbain Spaenhoven, wellicht met een schaduwrol van buiten het veld, de topkwaliteit, de motivatie, de nodige discipline en de winnaarsmentaliteit in deze heterogene spelersgroep krijgen of bovenhalen? En wat gaat het effect zijn als men zou verliezen in Dessel?
Ik wil wel de uitleg eens horen wanneer onze spitsen nu plots wel de bal tegen de netten trappen in plaats van knullig te missen.
Dan wil ik wel eens weten hoe de konijnenpoot van Urbain eruit ziet. En daar kopen we dan een 10x vergrootte versie van voor Rocky. Maar ja, die kan hij niet in zijn broek steken, he, want die staat altijd veel te strak.
Ik bedoel maar: hoe kan iets veranderen zonder gezichtsverlies voor Rocky - de zogenaamde retouchkes? En hoe reageren de spelers op zoiets?
Ik ben benieuwd - vooralsnog voordeel aan de twijfel.
Dan wil ik wel eens weten hoe de konijnenpoot van Urbain eruit ziet. En daar kopen we dan een 10x vergrootte versie van voor Rocky. Maar ja, die kan hij niet in zijn broek steken, he, want die staat altijd veel te strak.
Ik bedoel maar: hoe kan iets veranderen zonder gezichtsverlies voor Rocky - de zogenaamde retouchkes? En hoe reageren de spelers op zoiets?
Ik ben benieuwd - vooralsnog voordeel aan de twijfel.
Hoelang heeft die eigenlijk nog een verbintenis op het lisp Peeters?
Ik weet niet goed hoe ik mij hier mee moet voelen ! Volgens mij kompanie constructie, met hopelijk beter resultaat !