Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Wat denk je dat Luc doet als er morgen een club 400000 euro wil geven? Jammer dat de deal niet doorgaat want zou wel eens kunnen dat LVT veel minder gaat vangen.
Dit zou wel eens slecht kunnen uitdraaien.
Toen hij zijn akkoord bekwam met Willem II waren de problemen met zijn buikspieren mss minder gekend?
Het zou wel eens kunnen dat het nu een lager bedrag gaat zijn, hoger vrees ik voor want heeft laatste maanden niet gespeeld
(Of nu met de nationale ploeg dat hij een topmatch speelt)
Toen hij zijn akkoord bekwam met Willem II waren de problemen met zijn buikspieren mss minder gekend?
Het zou wel eens kunnen dat het nu een lager bedrag gaat zijn, hoger vrees ik voor want heeft laatste maanden niet gespeeld
- Justhomuch
Volgens de gazet staan de clubs in de rijG.C. wrote: ↑Sun Jun 01, 2025 9:47 pmDit zou wel eens slecht kunnen uitdraaien.

Wij komen áltijd terug!
De club van de Rosse ook...
En dan zal het gaan over een paar stuivers want zitten al ferm in het rood. Ik betwijfel of er nog een club zal aandienen die 800000 euro+20% bij doorverkoop willen geven. Ferme snee in de portemonnee van LVT mijn gedacht!

Zijn er nog geruchten? Ik vind het momenteel stil blijven.
Rustig, nog 4 maand te gaan voor het spel terug begint...
Mag toch beweging gaan komen niet ?
Het is niet omdat er nog geen nieuws naar buiten komt, dat er nog geen beweging is geweest he. Ik verwacht volgende week wel wat aankondigingen aangezien de trainingen bijna beginnen. Eén aanwinst is nog op interland, dus verwacht die tegen het einde van de week wel bij ons.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Merci voor de infoAxassin wrote: ↑Sun Jun 08, 2025 4:58 pmHet is niet omdat er nog geen nieuws naar buiten komt, dat er nog geen beweging is geweest he. Ik verwacht volgende week wel wat aankondigingen aangezien de trainingen bijna beginnen. Eén aanwinst is nog op interland, dus verwacht die tegen het einde van de week wel bij ons.

Vandaag in GVA: Glenn Claes en PDS gaan niet in op hun aangeboden prestatie-gericht contract. Voorlopig ook geen verderzetting van de gesprekken.