Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
2Flor wrote: ↑Mon Apr 10, 2023 5:38 pmGeduld is een schone zaak. Puur op basis van rangschikking staan we niet veel verder van het jaar van het faillissement, en dat met een fractie van het budget. Uiteraard is het voetbal minder en zijn er extra versterkingen nodig, maar van uitspraken als "niets te zoeken in 1B" moet ik heel hard de wenkbrauwen fronsen. Dan heb je toch een ander seizoen gezien als ik.
Neemt niet weg dat een vertrek van Pupe zuur zou zijn uiteraard.
Wij komen áltijd terug!
Lennert Leemans naar KLL.
Zie ik daar iets moois bloeien tussen LK en LL?
Er is dan een taboo voor meer...? In ons kleine stadje?
Sowieso vind ik het persoonlijk behoorlijk belachelijk om 2 stadions te krijgen ... en er weer wat open ruimte voor op te offeren. Finaal enkel voor ego's en andere onbelangrijke zaken... Grappig trouwens dat de partij Groen hier mee achter staat... (ook al was de grond reeds jaren geleden voorzien voor de Lyra).
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Omgekeerd zou ook leuk zijn, spelers die nog net iets te groen zijn bij LL kansen geven om van eerste ploeg voetbal te proeven en nadien bij LK. Is een vorm van satellietclub maar dan met spelers uit eigen regio. Ik zie hier win/win.
Ik sluit toekomstige samenwerkingen niet persé uit maar dan toch na goedkeuring/inspraak van de supporters en in lijn met onze normen en waarden. Da´s inherent aan het DNA van onze club en zeker niet als ´satelietclub´ maar eerder als gelijkwaardige partners. Jullie mogen dat grootheidswaanzin noemen maar da´s de enige manier waarin je dit opzet verkocht kan krijgen.
Voor mij hoeft er helemaal geen samenwerking: Lyra is Lyra en Lierse is Lierse zal voor mij altijd zo zijn.
Ik moet niks weten van die rood-witten!
En natuurlijk moet ieder zijn eigen stadion hebben. Het Lisp is heilige geel-zwarte grond !
Ik moet niks weten van die rood-witten!
En natuurlijk moet ieder zijn eigen stadion hebben. Het Lisp is heilige geel-zwarte grond !
-
Lyra-Lierse is Lyra-Lierse en Lierse Kempenzonen zijn Lierse Kempenzonen. Simpel toch?
- Justhomuch
Dat is toch wat hij zegt?De Ideale Wereld wrote: ↑Tue Apr 11, 2023 9:21 pmLyra-Lierse is Lyra-Lierse en Lierse Kempenzonen zijn Lierse Kempenzonen. Simpel toch?
Wij komen áltijd terug!