Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Goh: eigenlijk hebben we met Yoni iemand die dat zou moeten kunnen.Donovanbob wrote: ↑Wed Nov 07, 2018 6:29 pmHet middenveld heeft in mijn ogen een leider nodig. Die aangespeeld kan worden maar ook iemand kan aanspelen.KRKN wrote: ↑Wed Nov 07, 2018 9:06 amMja, ik vrees dat we voor promotie vooral afhankelijk gaan zijn van de licenties van andere ploegen, wat wel eens dik kan tegenvallen. Ik weet dus niet hoe veel zin het heeft om onszelf dit jaar al pijn te doen. Doel moet top 4 zijn, kampioen lijkt me niet haalbaar.Donovanbob wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 10:20 pmAls je ambities hebt om direct te promoveren (toch wel de bedoeling na het ontslag van Trost), ga je toch geld moeten boven halen om minstens 3 echte versterkingen bij te halen.
Ik vrees dat Ibou niet goed genoeg zal zijn.
Waar zou je - los van de spits - nog versterkingen voor halen?
Maar eigenlijk hebben we op elke linie een zeer degelijke speler nodig die mee voor de promotie kan zorgen.
-
Dat verwoord je heel mooi met "zou moeten kunnen". Ik denk dat het daar bij zal blijven.
Mja, gemengde gevoelens bij Yoni. Slecht spelen vind ik hem zeker niet, maar het is soms nogal log. Sterk in recuperatie wel.Donovanbob wrote: ↑Thu Nov 08, 2018 5:41 pmDat verwoord je heel mooi met "zou moeten kunnen". Ik denk dat het daar bij zal blijven.
2 goals vanavond voor een sterke Buyens...KRKN wrote: ↑Fri Nov 09, 2018 5:26 pmMja, gemengde gevoelens bij Yoni. Slecht spelen vind ik hem zeker niet, maar het is soms nogal log. Sterk in recuperatie wel.Donovanbob wrote: ↑Thu Nov 08, 2018 5:41 pmDat verwoord je heel mooi met "zou moeten kunnen". Ik denk dat het daar bij zal blijven.

-
Achterlijn is eerste zorgen ozzy....
Idd men slikt te gemakkelijk doelpunten.Eigenlijk in elke linie is versterking nodig vraag is en blijft zijn daar de middelen voor.
-
LVT en de Van Lommels kunnen misschien met een extra sponsorbedrag afkomen.
Is hier al meer nieuws rond?KRKN wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 7:20 pmVolgens HLN is Ibou Sawaneh op proef bij Lierse Kempenzonen:
https://m.hln.be/sport/voetbal/belgisch ... ogle.be%2F
(Verder scrollen in artikel).
Wat denken jullie ervan?
hoor of lees je niks meer van, moest normaal maandag met reserven mee doen maar mocht niet omwille van papieren die niet in orde waren
maar ik dacht dat hij ook niet meer mee trainde
maar ik dacht dat hij ook niet meer mee trainde
Mhm, so be it. had wel een aanwinst kunnen zijn, maar liever alleen maar absoluut nodige aankopen. Ik gok ook dat het bestuur even gaat kijken hoe het loopt met dit nieuw trainersduo.