Favoriete spelers uit Lierse geschiedenis
-
Re: Favoriete spelers uit Lierse geschiedenis
Soms is een verkeerde zoals de laatste keer.
Soms is wat?
Dan moet je voor en na het faillissement strikt scheiden.
Heeft die niet te veel dolken in de rug van het Lierse Kempenzonen- project gestoken om dat te kunnen claimen? Ik,weet niet: is die nog graag gezien op het Lisp?
Vandaag verscheen op Voetbalkrant bv het bericht dat hij een groot aandeel had in de de transfer van Frans naar Beerschot W.
Wat niet wegneemt dat hij tijdens ons aller Lierse SK periode heel verdienstelijk was.
[/quote]
Ik vrees dat Eric iets te veel dolken in de rug gekregen heeft van de clan de Ceulaer-Reymen-Grootaers om dat ooit nog goed te laten komen. En hij heeft zich aan het Lyra-lierse project verbonden nog voor er sprake was van de piste Oosterzonen. Dus ik kan hem weinig verwijten in dat opzicht.
Van Frans was algemeen geweten dat hij hier ongelukkig was na zijn terugkeer uit schotland. Er was hem verkocht in een profclub terecht te komen, maar dat was niet het geval. Het was een publiek geheim dat hij snel weg en hogerop wou.
Ik vrees dat Eric iets te veel dolken in de rug gekregen heeft van de clan de Ceulaer-Reymen-Grootaers om dat ooit nog goed te laten komen. En hij heeft zich aan het Lyra-lierse project verbonden nog voor er sprake was van de piste Oosterzonen. Dus ik kan hem weinig verwijten in dat opzicht.Lierenaar wrote: ↑Sun Dec 06, 2020 10:42 amDan moet je voor en na het faillissement strikt scheiden.
Heeft die niet te veel dolken in de rug van het Lierse Kempenzonen- project gestoken om dat te kunnen claimen? Ik,weet niet: is die nog graag gezien op het Lisp?
Vandaag verscheen op Voetbalkrant bv het bericht dat hij een groot aandeel had in de de transfer van Frans naar Beerschot W.
Wat niet wegneemt dat hij tijdens ons aller Lierse SK periode heel verdienstelijk was.
Van Frans was algemeen geweten dat hij hier ongelukkig was na zijn terugkeer uit schotland. Er was hem verkocht in een profclub terecht te komen, maar dat was niet het geval. Het was een publiek geheim dat hij snel weg en hogerop wou.
[/quote]
Van Meir heeft zich véél te hard laten doen in zijn trainersperiode hier. Werd een beetje een triestige bedoeling op den duur. Teveel clubliefde, denk ik.
Ik pak hem die keuze voor LL niet kwalijk. Dat nieuws van Frans heb ik ook wel met gefronste wenkbrauwen gelezen. Stond wel bitter weinig context in.
Er zal inderdaad een deel zijn die hem die keuze niet in dank afnemen, maar ik ben er quasi zeker van dat hij LK ook het beste gunt (zo heeft hij hier ook al in de tribunes gezeten). Een groot deel gaat hem nog met heel veel warmte verwelkom. Ik alvast zeker.