BFV

De plek bij uitstek voor zinnig en minder zinnig gezever! Deel hier uw mening over uw favoriete serie, net ontdekte muziekgroep of uw persoonlijke sportprestaties.
Vergaaneglorie
BFV

Post by Vergaaneglorie » Mon Nov 19, 2018 6:47 pm

BFV dat is mijn game, echt stresse door een kogel en dood zijn maar toch door een klik op de muis terug int veld! Net echt met die geweldige grafische kwaliteit die ze op het scherm laten uiteenspatten😲
1tje weeral voor jaren knalplezier als ze de cheaters zwaar gaan aanpakken en net dat is een probleem online gamen de "valsspelers"

KRKN
Re: BFV

Post by KRKN » Mon Nov 19, 2018 7:24 pm

Vergaaneglorie wrote:
Mon Nov 19, 2018 6:47 pm
BFV dat is mijn game, echt stresse door een kogel en dood zijn maar toch door een klik op de muis terug int veld! Net echt met die geweldige grafische kwaliteit die ze op het scherm laten uiteenspatten😲
1tje weeral voor jaren knalplezier als ze de cheaters zwaar gaan aanpakken en net dat is een probleem online gamen de "valsspelers"
Op welke console speel je?

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Mon Nov 19, 2018 11:24 pm

KRKN wrote:
Mon Nov 19, 2018 7:24 pm
Vergaaneglorie wrote:
Mon Nov 19, 2018 6:47 pm
Op welke console speel je?
Op console? zoiets speel je op pc he, is sneller en nog zuiverder als consoles.
ben al meer als 10 jaar verslaafde fps war game player mohaa AA, word at war van cod, mohaa tier 1 wereld ranking toen 8st in algemeen klassement, bf hardline, bf1, en nu bf5, hoop dat die top is omdat het mijn favoriete settings WWII zijn. de gene die met me willen me fraggen in mijn groep zeggen het maar zijn altijd hevige avondjes vol stress :? en zeggen dat dat dient voor te ontstressen..........

mmarinus

Post by mmarinus » Tue Nov 20, 2018 9:00 am

Niet zo thuis in schietspellen maar ik doe het af en toe wel is graag. Over welk gaat het hier? Als ik BFV google kom ik bij de 'Belgische Fruitverdeling" :lol:

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Tue Nov 20, 2018 12:00 pm

mmarinus wrote:
Tue Nov 20, 2018 9:00 am
Niet zo thuis in schietspellen maar ik doe het af en toe wel is graag. Over welk gaat het hier? Als ik BFV google kom ik bij de 'Belgische Fruitverdeling" :lol:
moet BF5 zijn dan kan je die vinden maar ik zal je al een voorsmaakje geven :D
https://www.bing.com/videos/search?q=bf ... &FORM=VIRE

KRKN

Post by KRKN » Tue Nov 20, 2018 5:20 pm

mmarinus wrote:
Tue Nov 20, 2018 9:00 am
:D

Moet zelf zeggen dat ik al even geen shooters meer gespeeld heb. Laatste was CoD: MW2 (ook op de PC trouwens).
Sindsdien heb ik alleen nog maar grootse dingen gedaan met Lierse op Football manager; gaminggewijs.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Mon Feb 11, 2019 10:25 pm

Het spel vernietigd stilletjes aan zijn eigen.... spijtig maar ik speel het al niet meer en vele andere delen mijn mening, reden te veel campers en cheats! Boosdoener is het vervloekte K/D of volluit kill/Dead, kunnen ze er mee stoefen hoe goed ze zijn bij andere, is echt een pest in de bf games dat gecamp achter elke struik op den buik....
Cheats tja als er geen anti cheats meer op de servers aanwezig zijn en EA wil enkel zelf servers runnen zonder admins van buitenaf dan ben je gedoemd om te falen.

Eric

Post by Eric » Thu Feb 14, 2019 7:39 am

Heb het idee dat dat voor veel shooters een issue is, niet? Weet dat ze daar bij Fortnite heel hard tegen optreden wel, net omdatvze dat als zo’n gevaar voor hun product zien.

Speelt ge het nog?

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Thu Feb 14, 2019 7:16 pm

Soms maar ik grijp elke keer terug naar BF1.

Heb je het over cheating of campers Eric?

Eric

Post by Eric » Fri Feb 15, 2019 7:33 am

Vergaaneglorie wrote:
Thu Feb 14, 2019 7:16 pm
Soms maar ik grijp elke keer terug naar BF1.

Heb je het over cheating of campers Eric?
Cheating; campers kan je als makers niet zoveel aan doen denk ik (tenzij je maps aanpassen, maar das al vrij ingrijpend natuurlijk). Of je moet mensen echt dwingen om te bewegen, maar das ook al vrij verregaand. Zou misschien een goeie game mode zijn :)

Post Reply