Vakantie
- Justhomuch
Re: Vakantie
aftellen geblazen

- Justhomuch
En veel zon en tot laat. Als wij daar nog woonde zon van een uur of half tien s'morgens tot negen uur s'avonds je zit daar goed en rustig en toffe buurt!Justhomuch wrote: ↑Sun Jul 19, 2020 2:25 pmMet dit weer zitten we er al regelmatig in den hof hoor!

- Justhomuch
Idd veel rustiger dan ik verwacht had! Voor savonds zon te hebben moeten we naar de andere kant van de tuin, komt nog wel een tweede terras op termijn.
Wij komen áltijd terug!
jullie hebben daar bijna de hele dag zon niet vele kunnen dat zeggen hoor justho. Toch een aanpassing voor mij hier bij de nieuwe woonst hebben pas rond half twee zon tot half negen zoiets. Valt nog mee maar toch. De laatste jaren is er verjonging gekomen in de straat tof. Nog altijd beetje spijt dat we er vertrokken zijn goede geburen etc.Justhomuch wrote: ↑Sun Jul 19, 2020 9:42 pmIdd veel rustiger dan ik verwacht had! Voor savonds zon te hebben moeten we naar de andere kant van de tuin, komt nog wel een tweede terras op termijn.
- Justhomuch
Moest je in de geburen zijn, spring eens binnen heozzy105 wrote: ↑Mon Jul 20, 2020 2:29 pmjullie hebben daar bijna de hele dag zon niet vele kunnen dat zeggen hoor justho. Toch een aanpassing voor mij hier bij de nieuwe woonst hebben pas rond half twee zon tot half negen zoiets. Valt nog mee maar toch. De laatste jaren is er verjonging gekomen in de straat tof. Nog altijd beetje spijt dat we er vertrokken zijn goede geburen etc.Justhomuch wrote: ↑Sun Jul 19, 2020 9:42 pmIdd veel rustiger dan ik verwacht had! Voor savonds zon te hebben moeten we naar de andere kant van de tuin, komt nog wel een tweede terras op termijn.

Wij komen áltijd terug!
Raar om hier nu nog eens op te reageren, maar ik zou eens willen polsen hoe jullie reizen zien deze zomer. Ik heb nog bergen congé staan en weet niet goed wat ik ermee aan ga vangen.. Hebben jullie plannen?
Met de mobilhome meer ons eigen landje ontdekken bv weekendje naar onze kust, de Ardennen wat in de Limburg vertoeven enz...