Culinair topic
- Justhomuch
Re: Culinair topic
Amai das al lang geleden hier, dit weekend gaan eten in Sail & Anchor in Berchem, benieuwd!
Wij komen áltijd terug!
Ha! Laat me weten hoe dat was. Ik ga binnen een paar weken na m’n verhuis kennis moeten maken met de Berchemse horecaJusthomuch wrote: ↑Tue Aug 18, 2020 9:48 pmAmai das al lang geleden hier, dit weekend gaan eten in Sail & Anchor in Berchem, benieuwd!

- Justhomuch
Eergisteren in Sail & Anchor gaan eten, voor wie graag tafelt en wel into Engelse/Schotse keuken is, zeker de moeite, de toog die doet denken aan een oude volledig betegelde kruidenierszaak maakt het plaatje af.
Wij komen áltijd terug!
Haggis?Justhomuch wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 10:11 amEergisteren in Sail & Anchor gaan eten, voor wie graag tafelt en wel into Engelse/Schotse keuken is, zeker de moeite, de toog die doet denken aan een oude volledig betegelde kruidenierszaak maakt het plaatje af.

- Justhomuch
Heb het moeten opzoeken, dit was wel met jong keukengeweld dus de kaart is dan beperkter, ik zou zeggen test het eens uit, best wel ruim op voorhand reserveren vrees ik.KRKN wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 12:20 pmHaggis?Justhomuch wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 10:11 amEergisteren in Sail & Anchor gaan eten, voor wie graag tafelt en wel into Engelse/Schotse keuken is, zeker de moeite, de toog die doet denken aan een oude volledig betegelde kruidenierszaak maakt het plaatje af.![]()
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
lekker hier was het Spagetti bolognaise
-
2 kiekes aant braden in de Weber BBQ.
- Justhomuch