Culinair topic
Re: Culinair topic
Er stond normaal zelf koken op 't programma, maar dan last minute de vraag gekregen of ik niet mee sushi wou eten.
The flesh is weak
The flesh is weak

- Justhomuch
Die van ons zit in Holland met haar zusters en broertje, pasta’ke met kip en pesto besteld en als voorgerecht lookbroodjes met ham en kaas en chicken wings.
Wij komen áltijd terug!
-
en da veu a alleen?Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 01, 2020 7:29 pmDie van ons zit in Holland met haar zusters en broertje, pasta’ke met kip en pesto besteld en als voorgerecht lookbroodjes met ham en kaas en chicken wings.
- Justhomuch
Uiteraard! De chicken wings is voor savonds voor den TV, af en toe moet dat eens kunnen heVergaaneglorie wrote: ↑Wed Jul 01, 2020 8:11 pmen da veu a alleen?Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 01, 2020 7:29 pmDie van ons zit in Holland met haar zusters en broertje, pasta’ke met kip en pesto besteld en als voorgerecht lookbroodjes met ham en kaas en chicken wings.

Wij komen áltijd terug!
Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Jul 01, 2020 8:11 pmen da veu a alleen?Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 01, 2020 7:29 pmDie van ons zit in Holland met haar zusters en broertje, pasta’ke met kip en pesto besteld en als voorgerecht lookbroodjes met ham en kaas en chicken wings.

Vanavond voor de eerste keer naar Zuster Agnes 

- Justhomuch
Te laat gelezen, anders had ik me misschien nog laten overtuigen. Ben uiteindelijk voor het stoofvlees gegaan. Ook een goeie keuze

- Justhomuch
Staan regelmatig kortingen op social deal als ik me niet vergis, ideaal om te combineren met een matchday.KRKN wrote: ↑Sat Jul 25, 2020 4:18 pmTe laat gelezen, anders had ik me misschien nog laten overtuigen. Ben uiteindelijk voor het stoofvlees gegaan. Ook een goeie keuze![]()
Wij komen áltijd terug!